جذب یک میلیون مشتری توسط نوبانک برزیل

در کمتر از یک ماه صورت گرفت؛

نوبانک (Nubank)، بانک چلنجر یا چالشگر برزیلی، در کمتر از یک ماه و پس از عرضه بیت‌کوین و اتریوم به ۶۰ میلیون کاربر خود، توانسته یک میلیون مشتری رمزارزی جذب کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،این بانک تنها سه هفته پس از عرضه بیت‌کوین و اتریوم، پرطرفدارترین رمزارزهای جهان، به ۶۰ میلیون کاربر خود، توانست به این تعداد از مشتریان دست پیدا کند.

دیوی ولز، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار نوبانک، در مصاحبه‌ای با و‌‌ب‌سایت برزیلی نئوفید می‌گوید: «یک میلیون کاربر هدف ما برای یک سال بعد بود.» او همچنین اشاره می‌کند، هدف آنها به طور کلی افزایش دسترسی به دارایی‌های رمزارزی از طریق اپلیکیشن موبایلی است.

نوبانک مبلغ کلی سرمایه‌گذاری‌های رمزارزی یا میانگین خرید کاربران را مشخص نکرده اما می‌گوید رمزارزهای بیشتری را با طی مراحل لازم به پیشنهادهای خود اضافه می‌کند.

ولز در بیانیه‌ای گفته است: «به جریان رو به رشد کریپتو در آمریکای لاتین شکی نیست، جریانی که ما از نزدیک دنبال کرده‌ایم و باور داریم تاثیری انقلابی بر منطقه می‌گذارد. با این حال تجربه معامله برای کاربرانی که اطلاعات کافی ندارند یا پیچیدگی سردرگم‌شان می‌کند خاص‌تر است.»

این محصول از سوی زیرساخت بلاک‌چینی به نام Paxos تامین می‌شود که وظیفه عرضه نقدینگی و نگهداری از رمزارز را بر عهده دارد. به علاوه این شرکت مسئول محافظت از دارایی‌های کاربران در سطح بین‌المللی است. مشتریان نوبانک می‌توانند با کمیسیون ۰.۱۲ درصدی به معامله بپردازند.

توماس فورتز، رهبر بخش کریپتوی نوبانک، در بیانیه‌ای گفته است: «نوبانک پیشنهاد ارزشمندی برای حذف پیچیدگی دارد. با توجه به فعالیت‌های گسترده رمزارزی و سیستم‌های پیچیده‌ای که ورود افراد را دشوار کرده این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.»

نوبانک که از سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را آغاز کرده در اولین سه‌ماهه امسال ۱۰ میلیون دلار سود را گزارش کرد. این در حالی است که این بانک در همین دوره در سال گذشته ۱۳ میلیون دلار ضرر را اعلام کرده بود. این فین‌تک همچنین با جذب سرمایه‌ای ۴۰۰ میلیون دلاری در سال گذشته توانست به یکی از پنج موسسه مالی ارزشمند آمریکای لاتین تبدیل شود.

منبع: ZDNet

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

57  −  52  =