اعتبار سریع و ارزان بانک تجارت برای مشتریان

معاون مدیرعامل در امور مشتریان بانکداری شخصی بانک تجارت در هفدهمین رویداد فیناپ، بر لزوم حمایت از دسترسی به اعتبار ارزان‌قیمت برای مشتریان تاکید کرد.در هفدهمین رویداد فیناپ با موضوع «تکنولوژی مالی‌BNPL » (اکنون بخر، بعدا پرداخت کن) که با حمایت بانک تجارت در مرکز «سلام ۱۰۰ استارت‌آپ» برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،«داودیان» معاون مدیرعامل در امور مشتریان بانکداری شخصی این بانک در پنل تخصصی بررسی چالش‌ها و دغدغه‌های کسب و کارها و رگولاتور درحوزه BNPL که با حضور دکتر محرمیان معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی برگزار می‌شد، گفت: با شکل‌گیری BNPL ما با یک کسب و کار جدید و یک جریان نوین مواجه هستیم که بازیگران در آن به رقابت پرداخته‌‌ و می‌تواند عایدی بزرگی در قالب اعتبار سریع و ارزان به مشتریان ارائه کند و درواقع نقطه قوت ممتاز آن بهره‌‌مندی مشتری از یک محصول اعتباری ساده، ارزان‌تر و بسیار سریع‌تر از گذشته است.

یک محصول تحول‌آفرین

داوودیان به محدودیت‌‌های بانک‌ها در تامین مالی خرد و سریع اشاره کرد و گفت: اگر این محصول به درستی حمایت نشود مشتریانی که نمی‌توانند به این اعتبار سریع و ارزان دسترسی داشته باشند مجبور به استفاده از روش‌های دیگر تامین مالی با هزینه بالاتری می‌شوند. وی افزود: ما در برابر یک جریان تحول‌آفرین قرار داریم که اگر درست و صحیح در آن گام برداریم می‌تواند عواید مهمی برای اقتصاد داشته باشد. اگر در این راه درست عمل کنیم انواع تامین مالی در زنجیره‌ها امکان این را خواهند داشت که تبدیل به اعتبار شوند. ما در بانک تجارت از دیدگاه تامین مالی زنجیره‌ای به این محصول نگاه می‌کنیم. این فرآیند از بخش بانکداری شرکتی آغاز و به بخش بانکداری خرد رسیده و به صورت جدی در مرحله ساختار‌سازی و عملیاتی شدن است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  1