رونمایی از تیک آبی پلتفرم صباویژن

«صبا ویژن» صبح چهارشنبه پیش در مراسمی از پلتفرم جدید خود با نام «تیک‌‌آبی» رونمایی کرد. این پلتفرم با تحلیل‌‌هایی که بر صفحات اینستاگرام کاربر مشتری و کاربر هدف انجام می‌دهد، امکان انجام بهینه‌‌تر تبلیغات در این بسترها را فراهم می‌کند. رونمایی از بازطراحی لوگو و سایت صبا ویژن، از دیگر بخش‌های مهم این رویداد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،«حمیدرضا سلیمانی»، مدیر مارکتینگ صباویژن، با بیان اینکه طراحی و توسعه تیک آبی بیش از یک سال و نیم طول کشیده است، گفت: کارآیی تیک آبی در سه بخش است؛ بخش اول درباره تجزیه و تحلیل اطلاعات صفحه کاربر مشتری است، بخش دوم درباره تحلیل صفحه هدف یا رقباست و بخش سوم نیز ارائه لیستی از ۳ هزار و ۵۰۰ صفحه تبلیغ‌‌کننده است. مدیر مارکتینگ صبا ویژن تصریح کرد: این پلتفرم می‌تواند از طریق بررسی چهار الگوریتم «نام کاربری عجیب و نامتعارف»، «صفحه بدون عکس پروفایل»، «صفحه بدون پست» و «صفحه بدون تعامل با پیج مشتری»، فالوئرهای روح را شناسایی کند. وی معتقد است حذف فالوئرهای روح، نرخ تعامل کاربران با صفحه را بالا می‌‌برد و یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی است که تیک آبی برای مشتریان فراهم می‌کند. از دیگر قابلیت‌‌های تیک ‌‌آبی می‌توان به امکانات مختلف برای قرعه‌‌کشی از جمله قرعه‌‌کشی در یک صفحه، در یک پست خاص، براساس کامنت یا لایک اشاره کرد. به گفته سلیمانی برای جذب فالوئرهای رقبا و نمایش تبلیغ به آنها، تیک آبی فالوئرهای رقیب را ارزش‌‌گذاری می‌کند و اطلاعات فالوئرهای رقیب را به‌طور مفصل بر اساس ارزشی که برای کسب‌‌وکار شما دارند، ارائه می‌دهد. همچنین قابلیت آگهی‌‌های هدف، تبلیغات رقبا و اطلاعات آن – که در کدام صفحات تبلیغ منتشر شده- را نشان می‌دهد. «لیست بهینه» نیز قابلیتی است که منطبق بر رفتار فالوئر رقیب ارائه می‌شود؛ برای مثال، کدام فالوئر‌‌ها بازدید ویدئو بالاتری داشته یا کدامشان تعامل بیشتری در استوری دارند. وی توضیح داد در قسمت بازخورد آگهی نیز به کاربر نشان می‌‌دهیم چه تعداد کاربر جدید از یک تبلیغ به شما اضافه شده و لیست فالوئر‌‌ها نیز قابل مشاهده است. وی افزود: هزینه استفاده از این پلتفرم نیز ۲۵ میلیون تومان است.

صباویژن آژانس تبلیغات دیجیتالی هلدینگ صباایده است که حدود ۱۶ سال سابقه فعالیت دارد. به گفته محمد ولی‌‌پور، مدیر تجاری صباایده، زمانی که صباویژن روی ویدئو مارکتینگ کار می‌کرد با مشکل کمبود محتوای تبلیغاتی ویدئویی روبه‌رو شد. به همین دلیل در آن زمان آژانس تبلیغاتی صباویژن از نو فرم‌‌دهی شد و سرویس‌‌دهی به مشتریان را در فرم‌‌های مختلف از ایده‌‌پردازی، مشاوره و… ادامه داد. وی افزود: ظهور شبکه‌های جدید اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام، به نفع ما شد و فعالیت‌‌های ما گسترش یافت. در این زمان بود که صباویژن وارد حوزه تبلیغات سوشال شد و اکنون هم به تیک آبی رسیدیم. ولی‌‌پور توضیح داد صباویژن قبلا روی حوزه B۲B متمرکز بوده و حالا به سمت تبلیغات در حوزه B۲C قدم گذاشته است.

منبع: دنیای اقتصاد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ⁄    =  8