همکاری گوگل با یک بانک اجتماعی در راستای تحول دیجیتال

Arvest Bank، بانک اجتماعی با بیش از 26 میلیارد دلار دارایی، همکاری پنج ساله خود با Google Cloud را برای فعال کردن و تسریع استراتژی تحول دیجیتال خود اعلام کرد.

این اعلامیه به دنبال شراکت این بانک با Thought Machine پیشرو در زمینه فناوری صادر شد و پس از اعلام آن لورا مرلینگ، استراتژیست رشد، به Arvest پیوست تا فرایند تحول، فناوری و عملیات بانکی را در این بانک رهبری کند.

Arvest قصد دارد معماری و سیستم‌های فناوری اطلاعات فعلی خود را بازنگری کند، مراکز داده را به Google Cloud انتقال دهد و یک تحول دیجیتالی در مقیاس بزرگ رقم بزند. این بانک همچنین از ابزارهای هوش مصنوعی Google Cloud (AI) و یادگیری ماشین (ML) برای بهبود تجربه مشتری و ساده‌سازی خدمات بانکی استفاده خواهد کرد.

کوین سابین، مدیر عامل Arvest، گفت: “تحول سریع در حوزه نیازها و رفتارهای مالی مصرف‌کننده، همراه انتظار تعامل مداوم با مشتری در سراسر کانال‌ها، تقاضاهای بی‌سابقه‌ای را در زمینه فناوری و سرعت اجرا تحمیل می‌کند. به همین خاطر، حرکت به سمت فناوری ابری یکی دیگر از اجزای کلیدی تحول پیش روی ما است.”

طی این مشارکت، Arvest از خدمات Google Cloud برای تمرکز بر الزامات استراتژیک زیر استفاده خواهد کرد:

  • ارتقای بانکداری دیجیتال را با استفاده از ابزارها، فناوری و راه‌حل‌هایی مانند Contact Center AI (CCAI) Insights برای بهبود تجربه مشتری با مرکز تماس.
  • پیشرفت در مهارت‌های کسب‌وکار برای پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر مشتریان خرده‌فروشی و تجاری؛ از استفاده از Document AI گرفته تا پیشبرد تصمیمات در حوزه وام‌های تجاری و استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای کمک به برآورده کردن الزامات قانونی.
  • ارائه فرصت‌های آموزشی و صدور گواهینامه برای کارمندان Arvest در ابزارها و خدمات Google Cloud.
  • افزایش پایداری با کاهش انتشار کربن مرکز داده Arvest از طریق استفاده از فناوری ابری.

لورا مرلینگ، مدیر تحول و عملیات بانک Arvest، گفت: “تحول در صنعت خدمات مالی به تازگی آغاز شده است. داده‌ها، ایده‌ها و هوش مصنوعی اساس این تحول هستند؛ از تغییر شکل مدل‌سازی ریسک اعتباری و حمایت بهتر از جوامع محروم تا بازنگری در مدیریت روابط مبتنی بر داده‌ها. همکاری با Google Cloud به این معنی است که ما نه تنها به بهترین ابزارها، فناوری‌ها و تخصص برای ارائه بانکداری اجتماعی در دنیای دیجیتال دسترسی خواهیم داشت، بلکه می‌توانیم با انتقال به فضای ابری، پایداری و ردپای کربن خود را کاهش دهیم.”

جانت کندی، نایب رئیس منطقه آمریکای شمالی Google Cloud نیز گفت: “با سابقه تاریخی خود در تحقق وعده کمک به مردم برای یافتن راه‌حل‌های مالی، Arvest رویکردی نوآورانه را برای تحول بانکداری اجتماعی اتخاذ می‌کند. ما ارزش زیادی در ترکیب تجربه Google Cloud در حوزه هوش مصنوعی و دانش و تخصص Arvest در بانکداری اجتماعی برای ایجاد رویکردی بهتر برای ارائه خدمات به مشتریان می‌بینیم.”

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  7  =