تحول بانکداری دیجیتال به سمت بانکداری نامرئی

Santander Corporate and Investment Banking (Santander CIB) و SAP اسپانیا با هدف تقویت دیجیتالیزه شدن سراسر خدمات بانکداری تراکنش‌های جهانی وارد مشارکت استراتژیک شدند.

Santander CIB و SAP اسپانیا با هدف تقویت دیجیتالیزه شدن سراسر خدمات بانکداری تراکنش‌های جهانی وارد مشارکت استراتژیک شدند. آن‌ها قصد دارند با نوآوری مشترک در راه‌حل‌های پیرامون مفهوم بانکداری نامرئی، ارتباط مشتری با بانک را ارتقا دهند، ابزارهایی برای کمک به مشتریان خود در سرتاسر جهان برای عبور از اختلالات زنجیره تامین ارائه دهند و به کربن زدایی از فعالیت‌های صنعتی سرعت ببخشند.

این توافقنامه نحوه ارتباط Santander CIB با مشتریان خود را با استفاده از قابلیت‌ها و تخصص منحصربه‌فرد SAP می‌تواند ساده‌سازی کند و در ارائه راه‌حل‌های ارزش افزوده با مزایای متعددی از جمله ساده‌سازی اتصال تا خدمات ارزش افزوده مرتبط با ریسک طرف مقابل، و تجزیه و تحلیل زنجیره تامین، نوآوری کند.

به عنوان اولین گام، Santander CIB به‌عنوان نخستین بانک در اتحادیه اروپا که به SAP Multi-Bank Connectivity (MBC) می‌پیوندد، قابلیت‌های اتصال خود را افزایش داده است. SAP MBC کارایی بیشتری را برای فرآیند ورود مشتریان جدید در Santander CIB به ارمغان می‌آورد زیرا فرایند استفاده ایمن، سریع و آسان است. این امر باعث بهبود تجربه کلی مشتری می‌شود.

این مشارکت استراتژیک، Santander CIB را قادر می‌سازد تا با تعبیه خدمات در برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) با هدف تغییر نحوه تعامل مشتری با بانک، در ارائه راه‌حل‌های بانکی نامرئی به مشتریان خود پیشرفت کند.

اقداماتی از این دست بانکداری دیجیتال را به بانکداری نامرئی تبدیل خواهند کرد، زیرا فرایندهای بانکی هر چه بیشتر با کمک هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل، نرم‌افزار مدیریت مالی، اینترنت اشیا، بانکداری صوتی، بانکداری به‌عنوان یک سرویس و نوآوری فین‌تک، در سایر فعالیت‌های روزانه تعبیه می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  3