همکاری مسترکارت با شرکای جهانی در ارائه وام اقساطی

مسترکارت از تعداد زیادی از شرکای جهانی جدید برای برنامه نوآورانه Mastercard Installments استقبال کرده است و در حال گسترش بیشتر آن برای حمایت از کسب‌وکارهای کوچک در ایالات متحده است. چندین شریک تجاری، از جمله HSBC، J.P.Morgan و NatWest در بریتانیا، Cross River Bank، Evolve Bank & Trust، Jifiti، Live Oak Bank، MOCA Financial و WeBank در آمریکا و همچنین Saudi National Bank در عربستان سعودی از این برنامه حمایت می‌کنند. این برنامه از قدرت و مقیاس شبکه مسترکارت بهره می‌برد که به بیش از 90 میلیون تاجر در سراسر جهان متصل می‌شود تا فوراً از پرداخت‌های امن BNPL در هنگام پرداخت، چه در فروشگاه و چه به صورت آنلاین، پشتیبانی کند.

علاوه بر ارائه انتخاب‌های پرداخت بیشتر، Mastercard Installment بر اساس شیوه‌های وام‌دهی مسئولانه ایجاد شده است و با مجموعه‌ای پیشرفته از حمایت از مصرف کننده، شفافیت داده‌ها و برنامه‌های مبتنی بر ایده از خریداران پشتیبانی می‌کند. مسترکارت با استفاده از فناوری، داده‌ها و ایده‌ها و تخصص مشاوره‌ای خود، روشی هوشمندانه‌تر برای ارائه وام اقساطی در مقیاس بزرگ ایجاد می‌کند.

کریگ ووسبورگ، مدیر بخش محصولات مسترکارت، گفت: “ما معتقدیم که صرف نظر از نحوه پرداخت، باید حمایت‌های قوی در جای خود وجود داشته باشد. اعتماد، ارز نوآوری است. استفاده از رویکرد «مسئولیت در قبال طراحی» تضمین می‌کند که ما جلوتر از نیازها و انتظارات مصرف‌کننده، بازرگان و بانک حرکت می‌کنیم و با ارائه انتخاب در مقیاس بزرگ، به طور مداوم در زیست‌بوم پرداخت‌ها اعتماد ایجاد می‌شود.”

روشی مسئولانه و هوشمند برای ارائه وام اقساطی

بر اساس تحقیقات جدید مسترکارت، تقریباً یک چهارم پاسخ‌دهندگان در بیش از 50 بازار در شش ماه گذشته از یک محصول BNPL استفاده کرده‌اند. برای کاربران BNPL، «فراموش کردن موعد پرداخت» دلیل اصلی عدم پرداخت اقساط بود. این در حالی بود که نگرانی‌ها در مورد «هزینه‌های پنهان» به‌عنوان مانع اصلی برای وام‌گیری مصرف‌کننده ذکر شد. Mastercard Installments این نگرانی‌ها را با مجموعه‌ای از خدمات منحصر‌به‌فرد و نوآورانه برطرف می‌کند، به طوری که شفافیت را افزایش می‌دهد و به حمایت از مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها کمک می‌کند. این خدمات عبارتند از:

خدمات Mastercard Installments:

ایده‌ها و تحلیل‌های پیشرفته: بازرگانان و وام‌دهندگان می‌توانند به مجموعه‌ای از داده‌ها دسترسی داشته باشند تا عملکرد محصولاتشان را بهتر درک کنند. فناوری Mastercard Test & Learn® همچنین می‌تواند اولویت‌بندی تلاش‌ها و منابعی را که تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد و بازپرداخت موفق وام را هدایت می‌کند، مشخص کند.

کاهش ریسک بازپرداخت از طریق بانکداری باز و هوش مصنوعی: در ایالات متحده، با استفاده از داده‌های مجاز مصرف‌کننده و فناوری بانکداری باز، وام‌دهندگان می‌توانند الگوهای رفتاری را برای کاهش ریسک پرداخت‌های ناموفق شناسایی کنند و هوش مصنوعی می‌تواند مدل‌ها را با سرعت و دقت بیشتری تنظیم کند.

حمایت‌های اختصاصی و تعبیه‌شده از مصرف کننده: برای مشارکت در برنامه Mastercard Installments، وام‌دهندگان موافقت می کنند که قوانین قابل اجرا و دستورالعمل‌های شبکه را در مورد شیوه‌های وام‌دهی مسئولانه و شیوه‌های استفاده از داده، از جمله موارد دیگر، دنبال کنند. مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارهای کوچک ایالات متحده از آرامش خاطری که امروزه از سایر محصولات مسترکارت به دست می‌آورند، از جمله توکن‌سازی، حل اختلاف، و مسئولیت تقلب صفر، بهره می‌برند.

توانمندسازی کسب‌وکارهای کوچک آمریکایی

تحقیقات مسترکارت نشان می‌دهد که بیش از 70 درصد از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک که از اقساط شخصی استفاده کرده‌اند، احتمالاً از محصولات همین بخش، در صورت در دسترس قرار گرفتن، استفاده می‌کنند. با پاسخگویی به این تقاضا در ایالات متحده، Live Oak Bank، وام دهنده پیشرو در کسب‌وکارهای کوچک این کشور، از این برنامه پشتیبانی خواهد کرد و هدفش این است که Mastercard Installments را برای هفت هزار مشتری کسب‌وکار کوچک خود در دسترس قرار دهد. این امر مبتنی بر تعهد مستمر مسترکارت، ارائه محصولات و خدماتی است که به بهبود کارایی عملیاتی، مدیریت جریان نقدی و به حداکثر رساندن ارتباطات مشتری با ابزارهای مالی کمک می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =