تازه‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری جهان / اقساط BNPL مسترکارت، شرکای جهانی جدید و حمایت کسب‌وکارهای کوچک را جذب می‌کند

سرخط اخبار امروز 1401.05.07 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

در روزی که گذشت، شرکت‌های بزرگ جهانی با اضافه کردن ویژگی‌های مشتری‌پسند در پی گسترش بازار و نفوذ جهانی بودند. فین‌تک انگلیسی Lightyear ویژگی جدید Price Alert را به محصولات خود اضافه کرد و ویژگی اقساط BNPL مسترکارت، شرکای جهانی جدید و حمایت کسب‌وکارهای کوچک را جذب خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.05.07 در جهان را در این گزارش بخوانید.

فین‌تک انگلیسی Lightyear ویژگی جدید Price Alert را به محصولات خود اضافه کرد

استارت‌آپ فین‌تک Lightyear که در سال 2021 در بریتانیا و در ژوئیه 2022 در 19 کشور اروپایی راه‌اندازی شد، مجموعه محصولات خود را با ویژگی Price Alert گسترش داده است. Price Alerts به شما امکان می‌دهد برای هر سهم یا صندوق قابل معامله موجود، یک قیمت هدف تعیین کنید تا فرصت‌های خرید یا فروش را از دست ندهید.

Financial IT

 

Ayoconnect سیستم پرداخت مستقیم را با 7 بانک از بزرگ‌ترین بانک‌های اندونزی راه‌اندازی می‌کند

Ayoconnect، بزرگ‌ترین پلتفرم امور مالی باز جنوب شرق آسیا، یک API امور مالی باز راه‌اندازی کرده است که به شرکت‌های اندونزیایی از جمله موسسات مالی غیربانکی مانند شرکت‌های بیمه و وام‌دهندگان، قابلیت‌های تکرارشونده‌ای را ارائه می‌دهد که می‌توانند فوراً از حساب‌های پس‌انداز مشتریان در چندین بانک برداشت کنند. این API را می‌توان با حداقل تلاش ادغام کرد و کسب‌وکارها می‌توانند در زمان و تلاش خود صرفه‌جویی کنند.

The Paypers

 

همکاری Shieldpay و Western Union Business Solutions برای تسهیل بیشتر پرداخت‌های بین‌مرزی

Shieldpay، پیشرو در پرداخت‌های دیجیتال امن، امروز شراکت خود را با Western Union Business Solutions، پیشرو در نقل و انتقال پول و پرداخت‌های بین‌مرزی اعلام کرد، به طوری که به مشتریان امکان پرداخت آنلاین امن و قابلیت تبادل ارز خارجی (FX) در تجارت بین‌المللی یا معامله با ارزهای خارجی را می‌دهد.

IBS Intelligence

 

رشد درآمد سالانه 150 درصدی Alif

Alif، یک شرکت فین‌تک در منطقه آسیای مرکزی که به‌عنوان یک بانک تمام و کمال در تاجیکستان و به‌عنوان یک شرکت تجارت الکترونیک و فین‌تک در ازبکستان فعالیت می‌کند، رشد درآمد سالانه 150 درصدی را در 12 ماه منتهی به ژوئن 2022 اعلام کرده است. در همین مدت، تعداد کل کاربران Alif از 1 میلیون فراتر رفته است که نشان‌دهنده افزایش 66 درصدی است.

Financial IT

 

اتصال صرافی رمزارز Gemini، با پلتفرم باز بانکی و پرداخت Plaid

اتصال صرافی رمزارز Gemini، با پلتفرم باز بانکی و پرداخت Plaid به مشتریان بریتانیایی امکان خرید ارز دیجیتال از طریق حساب‌های بانکی خود را می‌دهد. این اقدام استفاده فزاینده رمزارز در اکوسیستم مالی را برجسته می‌کند.

Finance Magnets

 

تحقیقات Vertex نشان می‌دهد که مسائل مربوط به رعایت مالیات مانع رشد تجارت الکترونیک می‌شود

اقتصاد تجاری شکننده و در عین حال شکوفا، رهبران مالی را تشویق به شناسایی فرصت‌های جدید برای رشد در سال 2022 کرده است. با این حال، طبق تحقیقات Vertex، یک چهارم از متخصصان ارشد مالی نگران هستند که دلیل پیچیدگی‌های ناشی از بدهی مالیات غیرمستقیم و ناکارآمدی فرآیندهای مالی مانع از مقیاس‌پذیری شود.

این تحقیق که از 730 تصمیم گیرنده مالی شاغل در کسب‌وکارهای فروش محصولات و خدمات فرامرزی مورد بررسی قرار گرفت، نشان داد که 68 درصد از پاسخ‌دهندگان، تجارت بدون اصطکاک را به عنوان یک اولویت استراتژیک در سال جاری در نظر می‌گیرند. در نتیجه، از هر ده پاسخ‌دهنده، هفت نفر گزارش می‌دهند که تعداد مناطقی که سازمان‌شان با آن‌ها معامله می‌کند، طی دو سال گذشته به‌طور تصاعدی افزایش یافته است و بسیاری از آنها از تجارت الکترونیک برای به حداکثر رساندن رشد خود استفاده می‌کنند.

Financial IT

 

اقساط BNPL مسترکارت، شرکای جهانی جدید و حمایت کسب‌وکارهای کوچک را جذب می‌کند

مسترکارت از تعداد زیادی از شرکای جهانی جدید برای برنامه نوآورانه Mastercard Installments استقبال کرده است و در حال گسترش بیشتر آن برای حمایت از کسب‌وکارهای کوچک در ایالات متحده است. چندین شریک تجاری، از جمله HSBC، J.P.Morgan و NatWest در بریتانیا از این برنامه حمایت می‌کنند. این برنامه از قدرت و مقیاس شبکه مسترکارت بهره می‌برد که به بیش از 90 میلیون تاجر در سراسر جهان متصل می‌شود تا فوراً از پرداخت‌های امن BNPL در هنگام پرداخت، چه در فروشگاه و چه به صورت آنلاین پشتیبانی کند.

Investor.Mastercard

 

مترجم: فرزانه اسکندریان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  3