امکان پرداخت‌های آنی برای SMBها فراهم می‌شود

TrueLayer از پرداخت‌های فوری با افزونه WooCommerce پشتیبانی می‌کند

TrueLayer، پلتفرم بانکداری باز پیشرو در اروپا، امروز ارائه افزونه TrueLayer Payments for WooCommerce را اعلام کرد که به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط حوزه تجارت الکترونیک امکان می‌دهد تا به طور یکپارچه پرداخت‌های آنی و ایمن از حساب به حساب را به وب‌سایت خود اضافه کنند. خرده‌فروش ساعت‌های لوکس BQ Watches یکی از اولین کسب‌وکارهایی است که پرداخت‌هایی را با استفاده از افزونه TrueLayer اجرا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، تحقیقات YouGov نشان داد که 74 درصد از بازرگانان در حال برنامه‌ریزی برای ارائه پرداخت فوری از حساب به حساب به عنوان بخشی از استراتژی بلندمدت خود هستند.

این امر با نگرش مصرف‌کننده نیز مطابقت دارد. تقریباً دو سوم (63٪) خریداران اظهار داشتند که با استفاده از بانکداری باز، به ویژه برای وسایل نقلیه، اجاره اتومبیل، بلیط هواپیما و تجهیزات ورزشی، راحت می‌توانند پرداخت‌های خود را انجام دهند.

برای کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک، که بسیاری از آنها منابع توسعه‌دهنده اختصاصی ندارند، سهولت ادغام برای روش‌های جدید پرداخت خیلی اهمیت دارد.

به دلیل فرایندهای پیچیده امنیتی و انطباق با مقررات، ممکن است هفته‌ها و گاهی ماه ها طول بکشد تا یک روش جدید اضافه شود.

در تمام این مدت، این کسب‌وکارها ممکن است بدون ارائه روش پرداخت مورد علاقه خریدار، درآمد بالقوه خود را از دست بدهند.

پرداخت‌های بانکی آنی با حداقل منابع فنی

افزونه TrueLayer این مشکل را حل می‌کند و به کسب‌وکارهای دارای فروشگاه اینترنتی WooCommerce این امکان را می‌دهد تا بتوانند پرداخت‌های بانکی فوری را با حداقل منابع فنی مورد نیاز در وب‌سایت خود ادغام کنند.

در نتیجه، آنها می‌توانند به سرعت و به راحتی از پرداخت‌های ارائه‌شده توسط TrueLayer بهره‌مند شوند، و نیاز مشتریان به وارد کردن جزئیات کارت یا ورود به PayPal یا سایر کیف‌پول‌های دیجیتال را از بین ببرند.

در عوض، مشتریان از خدمات بانکداری آنلاین خود برای پرداخت مستقیم، با استفاده از احراز هویت بیومتریک برای تأیید هویت خود، با هر تراکنش مجازشناخته شده توسط بانک استفاده می‌کنند.

فروشنده ساعت‌های لوکس BQ Watches، یک سایت پیشرو برای خرید و فروش ساعت‌های لوکس، یکی از اولین کسب‌وکارهایی است که پرداخت‌هایی را با استفاده از افزونه جدید TrueLayer اجرا می‌کند.

این خرده‌فروش به عنوان فروشنده کالاهای با ارزش، قصد داشت پرداخت‌های بانکی آنی را به عنوان جایگزینی برای کارت ارائه دهد.

بازرگانان با استفاده از WooCommerce همچنین از یک گزینه پرداخت مقرون به‌صرفه‌تر که در آن وجوه بلافاصله تسویه می شود، سود می‌برند.

این امر اطمینان بیشتری را فراهم می کند که آنها می‌توانند سفارشات را بدون خطر کلاهبرداری و شارژبک مربوط به پرداخت‌های کارتی که می‌تواند هزینه‌های قابل توجهی را برای تجارت آنها متحمل شود به مشتری ارسال کند.

منبع: Financial IT

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  ⁄  8  =