تازه‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری جهان / سرمایه‌گذاری استراتژیک Genesis در سه بانک بزرگ آمریکایی

سرخط اخبار امروز 1401.05.06 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

در روزی که گذشت، Genesis Global، پلتفرم توسعه اپلیکیشن با توسعه‌‎دهندگی کم کد که برای سازمان‌های بازارهای مالی ساخته شده است، سرمایه‌گذاری 20 میلیون دلاری سه بانک بزرگ را جذب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.05.06 در جهان را در این گزارش بخوانید.

شراکت استراتژیک Temenos و Wipro برای تسریع تحول دیجیتال

Temenos و Wipro Limited همکاری گسترده‌ای را برای کمک به بانک‌ها در هر اندازه برای تسریع مدرن‌سازی اعلام کردند. این مشارکت گسترده، بانک‌ها را در مقیاس‌های مختلف قادر می‌سازد تا استراتژی‌های خود را در ورود به بازار مناطقی از جمله ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا تسریع بخشند.

Financial IT

 

شرکت TrueLayer افزونه‌ای برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط حوزه تجارت الکترونیک ارائه داد

TrueLayer، پلتفرم بانکداری باز پیشرو در اروپا، امروز ارائه افزونه TrueLayer Payments for WooCommerce را اعلام کرد که به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط حوزه تجارت الکترونیک امکان می‌دهد تا به طور یکپارچه پرداخت‌های فوری و ایمن از حساب به حساب را به وب‌سایت خود اضافه کنند. خرده‌فروش ساعت‌های لوکس BQ Watches یکی از اولین کسب‌وکارهایی است که پرداخت‌هایی را با استفاده از پلاگین TrueLayer اجرا می‌کند.

Financial IT

 

Virgin Money سرویس آنلاین جدید راه‌اندازی کرد

Virgin Money یک سرویس آنلاین جدید به نام Marketplace راه‌اندازی کرده است که در آن مشتریان بانکداری مشاغل کوچک می‌توانند به تعدادی از خدمات مفید ارائه شده توسط بهترین ارائه‌دهندگان دیجیتال در سطح خود دسترسی داشته باشند.

Financial IT

 

Moneyhub با فناوری امور مالی باز خود مطابقت به قوانین جدید Consumer Duty را فراهم کرده است

Moneyhub، پلتفرم داده‌های باز و پرداخت‌های پیشرو در بازار، اعلام کرده است که فناوری امور مالی باز، کسب‌وکارهای خدمات مالی را قادر می‌سازد تا از انطباق با قوانین Consumer Duty مرجع راهبرد امور مالی انگلستان جدید اطمینان حاصل کنند.

Financial IT

 

سرمایه‌گذاری استراتژیک Bank of America، BNY Mellon و CITI

Genesis Global، پلتفرم توسعه اپلیکیشن با توسعه‌‎دهندگی کم کد که برای سازمان‌های بازارهای مالی ساخته شده است، امروز از سرمایه‌گذاری 20 میلیون دلاری جدید Bank of America، BNY Mellon و Citi خبر داد. این سرمایه‌گذاری های استراتژیک به دنبال بودجه 200 میلیون دلاری سری C شرکت اعلام شده در فوریه است.

Financial IT

 

Virgin Money کارت اعتباری BNPL ارائه می‌دهد

Virgin Money در حال ورود به عرصه BNPL از طریق راه‌اندازی کارت اعتباری است که به مشتریان امکان می‌دهد بازپرداخت‌ها را به صورت اقساط تقسیم کنند و در عین حال امتیاز اعتباری خود را افزایش دهند.

Financial IT

 

سازمان رقابت و بازارهای انگلیس Monzo را به دلیل نقض قوانین بانکی فراخواند

Monzo پس از عدم ارسال سابقه تراکنش‌های مالی خود به هزاران مشتری هنگام خروج از این بانک دیجیتال، از سوی سازمان رقابت و بازارهای انگلیس هشدار دریافت کرد که قوانین بانکی را رعایت کند.

Financial IT

 

مترجم: فرزانه اسکندریان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  2  =