مرتضی مقدسیان مدیرعامل هلدینگ نگاه بانک کارآفرین شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل بانک کارآفرین، مرتضی مقدسیان به عنوان مدیرعامل هلدینگ نگاه انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، مراسم تودیع حسین اسلامی و معارفه مرتضی مقدسیان به عنوان مدیرعامل هلدینگ فن آوری نگاه، با حضور مدیرعامل، عضو هیئت مدیره و مدیران بانک کارآفرین برگزار شد.
در این مراسم دکتر احمد بهاروندی مدیر عامل بانک کارآفرین ضمن قدردانی از زحمات و تلاش اسلامی در تاسیس و راه اندازی هلدینگ نگاه بر تسریع اقدامات در دست اجرا تاکید کرد.

وی با اشاره به راهبرد اصلی بانک در سال جاری و تاکید سهامداران در مجمع عمومی بانک بر لزوم ارتقاء حوزه فن آوری اطلاعات در بانک کارآفرین، گفت: اقدامات خوبی تا کنون انجام شده که می بایست با سرعت زیاد ادامه یابد تا بانک کارآفرین به جایگاهی تحسین برانگیز در این حوزه دست پیدا کند.
دکتر فرشاد محمدپور عضو هیئت مدیره بانک نیز از تلاش های حسین اسلامی قدردانی کرد.
وی با تاکید بر فضای رقابتی بین بانک ها در شرایط کنونی، تصریح کرد: تمام تلاشمان در هیئت مدیره بانک، حمایت از شرکت های زیر مجموعه به ویژه هلدینگ نگاه است تا بتوانند در مسیر سودآوری، به بازوی قدرتمند بانک تبدیل شوند.

سید جلال مسعودیان معاون فن آوری اطلاعات بانک در این مراسم با آرزوی موفقیت در ادامه مسیر کاری برای حسین اسلامی تاکید کرد: هلدینگ نگاه در آغاز راهی بزرگ قرار دارد که با شناختی که از تجارب و سوابق مقدسیان دارم می تواند نقش موثری در پیشبرد اهداف بانک در حوزه فن آوری اطلاعات ایفا کند.
همچنین سهراب صادقی معاون مدیرعامل در امور بانکی نیز با آرزوی موفقیت برای مدیرعامل پیشین و فعلی هلدینگ نگاه با تاکید بر برنامه ها و استراتژی های بانک گفت: ایجاد هلدینگ نگاه بعنوان بازوی فن آوری بانک برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان و ارائه خدمات بیشتر به آنها شکل گرفت و امیدواریم با توجه به گسترش نیاز مشتریان به استفاده از خدمات بانکی بر بستر الکترونیک غیر حضور ی با مدیریت جدید شاهد رشد و شتاب بیشتر بانک در بخش خدمات مرتبط با هلدینگ نگاه باشیم.

حسین اسلامی در این مراسم، از تمامی حمایت ها و همراهی مدیرعامل و هیئت مدیره بانک در طی زمان تصدی مدیرعاملی هلدینگ نگاه قدردانی و تاکید کرد:در طی ۲ سال گذشته اقدامات ارزشمندی در هلدینگ نگاه انجام شده است و امیدوارم در ادامه مسیر این شرکت، روند موفقیت های نگاه ادامه داشته باشد.
لازم به ذکر است هلدینگ نگاه، بازوی فن آوری اطلاعات بانک کارآفرین است که به تازگی دو سالگی خود را جشن گرفته است و با هدف ایجاد تحول در خدمات و محصولات بانک و شرکت‌های زیرمجموعه و تغییر جایگاه فناوری در بانک کارآفرین تاسیس شد، تا بتواند زمینه‌ساز توسعه متوازن بازار و مشتریان و پاسخ‌گویی متناسب به نیازهای روز آنان باشد. هلدینگ فناوری نگاه پیشران توسعه خدمات و محصولات نوین بانکی، مالی و فناورانه است و همنواساز توسعه خدمات و محصولات نوین بانکی، پرداختی، مالی و فناورانه در قالب شرکت‌های “نگاه بانکی”، “نگاه پرداخت” و” نگاه نوآوری” برای ایجاد هم‌افزایی و کارایی بهینه به فعالیت خود ادامه می دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  18