بازنگری در مدل کسب و کاری شرکت های تابعه گروه ملی انفورماتیک

جلسه هم اندیشی مدیران شرکت های تابعه گروه ملی انفورماتیک برگزار شد

مدیر عامل شرکت ملی انفورماتیک در جلسه هم اندیشی درباره راهبردها و چالش های گروه ملی انفورماتیک با تاکید بر اتخاذ سیاست های جدید در این گروه در دوره جدید از بازنگری و به روزآوری در استراتژی و مدل کسب و کاری شرکت های گروه در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، جلسه هم اندیشی درباره راهبردها و چالش های گروه ملی انفورماتیک با حضور معاون اداری و مالی بانک مرکزی و روسای هیئت مدیره و مدیران عامل شرکتهای تابعه گروه ملی انفورماتیک برگزار شد.

در این جلسه که با حضور دکتر مستشار معاون اداری و مالی بانک مرکزی، دکتر عبدالهی مدیر عامل شرکت ملی انفورماتیک، دکتر سعدی رییس هیئت مدیره شرکت ملی انفورماتیک و همچنین مدیران عامل و روسای هیات مدیره شرکت های خدمات انفورماتیک، شاپرک، کاشف و فرادیس البرز برگزار شد، مهمترین راهبردها و برنامه های گروه ملی انفورماتیک به عنوان بازوی فنی و اجرایی بانک مرکزی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه که به میزبانی شرکت ملی انفورماتیک برگزار شد، گزارشی از تازه ترین وضعیت عملکرد و دستاوردهای هر یک از شرکت های تابعه ارائه و اهم چالش های پیش رو طی گزارش های جداگانه توسط مدیران ارشد شرکت های این گروه تشریح شد.

دکتر مستشار در این جلسه با تاکید بر اهمیت هم افزایی و تعامل در مجموعه گروه ملی انفورماتبک و بانک مرکزی تصریح کرد: نوآوری و استفاده از فناوری‌های نوین در بانکداری امروز به یکی از لوازم جدایی ناپذیر تبدیل شده است. کسب و کارهای امروزی پیشرو تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مبتنی بر فناوری و ابزارهای نوین مالی به کار میگیرند و به دنبال عرضه هر چه بیشتر محصولات و خدمات بر اساس نیازهای شخصی‌سازی شده هستند.

ملی انفورماتیک

معاون اداری و مالی بانک مرکزی افزود: در کشور ما هم خوشبختانه این ضرورت و اهمیت به خوبی درک شده و تمام بازیگران این حوزه بر اهمیت نوآوری و بکارگیری فناوری در ارائه خدمات مالی تأکید دارند. در چنین فضایی شرکت های زیرمجموعه گروه ملی انفورماتیک نقشی حساس و بی‌بدیل در ارتقای سطح خدمات نوآورانه در صنعت بانکداری و پرداخت بر عهده دارند.

دکتر مستشار با بیان این نکته که گروه ملی انفورماتیک یک دارایی ارزشمند برای کشور و نظام حکمرانی فناوری هستند، اظهار داشت: ضمن تشکر و یادبود از همه مسئولین و خدمتگزاران پیشین در این گروه، ضرورت دارد برای اثرگذاری هرچه بیشتر در فضای پولی و بانکی کشور، راهبردها و استراتژی های حاکم بر گروه بازنگری شوند و در عین رعایت الزامات شرکتهای حاکمیتی، به ویژگی های مالی و اقتصادی آنها نیز توجه ویژه مبذول گردد.

ایشان در پایان ضمن ابزار خوشنودی از فعالیت های گروه ملی در دوره اخیر، گفت: گروه ملی انفورماتیک همانگونه که تاکنون نیز تلاش داشته اند باید در صنعت پرداخت و بانکداری نوین پیش‌قدم و پیشرو بوده و در تعامل با فعالین بخش خصوصی زمینه ساز نوآوری های هرچه بیشتر در نظام بانکی کشور باشند.

مدیر عامل شرکت ملی انفورماتیک نیز در این جلسه با تاکید بر اتخاذ سیاست های جدید در گروه ملی انفورماتیک در دوره جدید از بازنگری و به روزآوری در استراتژی و مدل کسب و کاری شرکت های گروه در آینده نزدیک خبر داد.

 

منبع: روابط عمومی ملی انفورماتیک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  9