توسعه همکاری فی مابین بانک صادرات و صندوق توسعه فناوری های نوین

در چهارمین روز از نمایشگاه بین المللی صنعت مالی رئیس هیات مدیره بانک صادرات و جمعی از معاونین این بانک با حضور در غرفه صندوق توسعه فناوری های نوین در نشستی مشترک، زمینه های همکاری با این صندوق پژوهش و فناوری را بررسی کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه فناوری های نوین؛ صبح امروز چهارشنبه 5 مردادماه 1401 در چهارمین روز از نمایشگاه بین المللی صنعت مالی غرفه صندوق توسعه فناوری های نوین میزبان یاسر مرادی، رئیس هیات مدیره بانک صادرات ایران و هیات همراه با حضور در غرفه صندوق توسعه فناوری های نوین به بررسی زمینه های مشترک همکاری پرداختند.

در این نشست که سید کاظم مرتضوی اسکویی؛ معاون طرح و برنامه بانک صادرات و خاصه تراش، مدیریت شعب شرق تهران نیز حضور داشتند زمینه های مشترک همکاری های آتی با صندوق توسعه فناوری های نوین مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است این سلسله نشست ها بین مدیران بانک صادرات ایران و صندوق توسعه فناوری های نوین که در راستای افزایش سطح مشترک برگزار می شود، زمینه های اجرای تعهدات و توسعه همکاری های آتی به بحث و بررسی مدیران دو نهاد رسید.

یادآور می شود صندوق توسعه فناوری های نوین و بانک صادرات پیش از این تفاهم نامه همکاری امضا کرده اند و اکنون با نشست های تخصصی به دنبال توسعه این همکاری ها هستند.

شایان ذکر است که صندوق توسعه فناوری های نوین یک صندوق پژوهش و فناوری کشور است که کارنامه مطلوبی در تامین مالی شرکت های دانش بنیان و فناور دارد.این صندوق در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی که از 2 تا 5 مردادماه در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود در سالن 7 ،غرفه 3 پذیرای علاقمندان برای ارائه مشاوره تخصصی در خصوص تامین مالی و تجاری سازی محصولات دانش بینان و فناور است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  −  30  =