تازه‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری جهان / مشارکت Purpl و Mambu برای تسهیل انتقال پول به لبنان

سرخط اخبار امروز 1401.05.05 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

از جمله همکاری‌های مهم در طی روز گذشته مشارکت شرکت فین‌تک Purpl و Mambu غول نرم‌افزاری آلمانی بود. ازین پس، کاربران لبنانی از طریق اپلیکیشن و شرکای حواله Purpl، می‌توانند در لبنان پول خود را ارسال و دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.05.05 در جهان را در این گزارش بخوانید.

همکاری شرکت Simpl و Nicobar برای ارائه ویژگی پرداخت در سه قسط

شرکت Simpl، پیشرو در شبکه پرداخت با یک کلیک در هند، همکاری خود را با Nicobar، یک برند محبوب سبک زندگی هندی با محصولاتی از جمله لباس، وسایل خانه و لوازم سفر، اعلام کرده است. طی این همکاری، مشتریان Nicobar به گزینه پرداخت در سه قسط دسترسی پیدا می‌کنند. گزینه پرداخت در سه قسط «Pay-in-3» یک پیشنهاد منحصر به فرد از خانواده محصولات Simpl است با همکاری برندهای فروش مستقیم به مصرف‌کننده، مانند Nicobar، ارائه می‌شود. این گزینه دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های ارزش افزوده است که مدیریت هزینه‌ها را در عین شفافیت، راحتی، سهولت استفاده، و از همه مهم‌تر، تجربه پرداخت روان را ممکن می‌سازد.

Financial IT

 

شرکت GoCardless ویژگی پرداخت‌های تکرارشونده متغیر ارائه می‌دهد

شرکت GoCardless، پیشرو در راه‌حل‌های پرداخت مستقیم بانکی در جهان، ویژگی پرداخت‌های تکرارشونده متغیر خود را راه‌اندازی کرده است و ویژگی «پرداخت فوری بانکی» GoCardless اکنون از تراکنش‌های یکباره و مکرر از طریق سیستم بانکداری باز پشتیبانی می‌کند.

Financial IT

 

دستیاران مجازی به Cyber Helpline کمک می‌کنند تا 83 درصد مسائل را بدون مداخله انسانی حل کند

در مواجهه با سطوح بی‌سابقه و رو به افزایش تقاضا، Cyber Helpline به سمت همکاری با OpenDialog روی آورده است که دستیاران مجازی هوشمند آن اکنون با موفقیت 83 درصد از پرونده‌ها را مدیریت می‌کنند. این موسسه خیریه که متخصصان امنیت سایبری را با قربانیان ارتباط می‌دهد، در ماه ژوئن نسبت به مدت مشابه 12 ماه قبل 300 درصد افزایش حجم قرارداد را تجربه کرد.

Financial IT

 

شرکت Synaptic یک میلیون دلار اختیار خرید سهام برای کارمندان ارائه می‌دهد

Synaptic، یک شرکت پیشرو در ایده‌پردازی در حوزه داده‌های جایگزین که بر ارائه ایده‌های عملی به شرکت‌های سرمایه‌گذاری جهانی متمرکز است، یک میلیون دلار اختیار خرید سهام (ESOP) به ارزش یک میلیون دلار برای کارمندان خود را اعلام کرد. این اولین اختیار خرید سهام برای کارمندان است که این شرکت از زمان تاسیس خود اعلام کرده است.

Financial IT

 

همکاری Santander CIB و SAP برای سرعت بخشیدن به تراکنش‌های جهانی

Santander Corporate and Investment Banking (Santander CIB) و SAP اسپانیا با هدف تقویت دیجیتالیزه شدن سراسر خدمات بانکداری تراکنش‌های جهانی وارد مشارکت استراتژیک شدند. آن‌ها قصد دارند با نوآوری مشترک در راه‌حل‌های پیرامون مفهوم بانکداری نامرئی، ارتباط مشتری با بانک را ارتقا دهند، ابزارهایی برای کمک به مشتریان خود در سرتاسر جهان برای عبور از اختلالات زنجیره تامین ارائه دهند و به کربن زدایی از فعالیت‌های صنعتی سرعت ببخشند.

Financial IT

 

مشارکت Purpl و Mambu برای تسهیل انتقال پول به لبنان

Purpl، شرکت کیف پول دیجیتال برای لبنان، امروز اعلام کرد که Mambu را برای گسترش عملیات خود در منطقه انتخاب کرده است. پلتفرم ابری Mambu به دلیل تکامل محصولات و خدمات بر اساس نیازهای مشتریان، زیربنای ارائه محصولات این فین‌تک خواهد بود. از طریق اپلیکیشن و شرکای حواله Purpl، کاربران می‌توانند در لبنان پول خود را ارسال و دریافت کنند.

Financial IT

 

مترجم: فرزانه اسکندریان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ⁄  1  =