بازدید معاون وزیر اقتصاد از صندوق توسعه فناوری های نوین

در سومین روز از نمایشگاه بین المللی صنعت مالی کشور، معاون وزیر اقتصاد از غرفه صندوق توسعه فناوری های نوین بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه فناوری های نوین؛ رحمت‌الله اکرمی، معاون وزیر اقتصاد امروز سه شنبه در جریان بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی از غرفه صندوق توسعه فناوری های نوین بازدید کرد و در جریان نحوه فعالیت این صندوق قرار گرفت.

وی ضمن آشنایی با انواع ابزارهای مالی این صندوق که در راستای ایجاد پیوند بهتر بین نظام بانکی و اکوسیستم نوآوری کشور طراحی شده است، وضعیت ارزیابی و پذیرش ریسک سرمایه گذاری از سوی این صندوق را مطلوب ارزیابی کرد.

معاون وزیر اقتصاد با تاکید بر وجود ظرفیت های مناسب برای تعامل هر چه بیشتر وزارت اقتصاد و صندوق توسعه فناوری های نوین، خواستار ایجاد جلسات تخصصی با این صندوق برای بررسی زمینه های مشترک همکاری شد.

وی ابراز امیدواری کرد که این نشست ها بتواند زمینه ساز تعامل بیشترصندوق توسعه فناوری های نوین با بدنه وزارت اقتصاد باشد؛ چراکه صندوق مجهز به امکان ارزیابی تخصصی و آنلاین شرکت های دانش بنیان و فناور در سطح کشور است.

وی همچنین وجود تفاهم نامه های این صندوق با 14 بانک کشور و صدور ضمانت نامه مورد پذیرش سیستم بانکی و سازمان های دولتی را مزیتی برای ارتباط بهتر و شکل گیری همکاری های آتی دانست.

گفتنی است صندوق توسعه فناوری های نوین نخستین صندوق پژوهش و فناوری کشور است که کارنامه مطلوبی در تامین مالی شرکت های دانش بنیان و فناور دارد.این صندوق در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی که از 2 تا 5 مردادماه در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود در سالن 7 ،غرفه 3 پذیرای علاقمندان برای ارائه مشاوره تخصصی در خصوص تامین مالی و تجاری سازی محصولات دانش بینان و فناور است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  35