فینوهک، رویدادی برای حل چالش‌های روز فین‌تک

یک چالش بردار و با سرمایه گذار دست بده!

رویداد رقابتی فینوهک در چهار حوزه ولث‌تک (WealthTech)، اینشورتک (InsurTech)،‌ رگ‌تک (RegTech) و پرداخت (PayTech) و براساس حل چالش‌های روز فین‌تک، توسط شرکت توسعه کسب‌و‌کارهای نوگرای تجارت (تکنوتجارت) و مرکز نوآوری فینووا برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، فینوهک رویدادی رقابتی در حوزه فینتک با پیام «یک چالش بردار و با سرمایه گذار دست بده» است که در آن شرکت‌کنندگان اعم از فرد یا تیم با شرکت در کارگاه‌ها، تیم‌سازی و منتورشیپ خود را آماده رقابتی سه روزه برای ساخت یا تکمیل کمینه محصول پذیرفتنی (MVP) و تلاش برای دریافت سرمایه از فینووا و تکنوتجارت برای توسعه آن می‌کنند.

مراسم افتتاحیه رویداد فینوهک در ساعت ۱۰ صبح تاریخ هشت مرداد از طریق این لینک به صورت زنده پخش خواهد شد.

یک چالش بردار و با سرمایه گذار دست بده

مریم نجفی مدیرعامل فینووا در خصوص دلایل برگزاری فینوهک توسط فینووا می‌گوید: «فینووا در ادامه مسیر سرمایه‌گذاری خود و حمایت از شکل ‏گیری شرکت‌های نوآور و تکمیل کننده چرخه ارزش خدمات مالی فینوهک را برگزار می‌کند.

این رویداد از دل همفکری با متخصصان و صاحبان کسب‌وکارهای مطرح حوزه فینتک در آمده و تلاشی است تا نسل جدید با چالش‌های کنونی فضای فینتک آشنا شوند و آنها برای حل این چالش‌ها توانمندتر باشند.»

به گفته مریم نجفی، علاقه‌مندان می‌توانند به صورت فردی یا تیمی در فینوهک شرکت کنند و محدودیتی در خصوص شرکت در رویداد وجود ندارد. همچنین جزییات رویداد و اطلاعات تکمیلی درباره آن در مراسم افتتاحیه بیان خواهد شد.

حمید علیمحمدی مدیرعامل شرکت توسعه کسب‌و‌کارهای نوگرای تجارت (تکنوتجارت) نیز در مورد برگزاری فینوهک گفت: «یکی از دارایی‌های ارزشمند بانک تجارت، مشتریان شرکتی و سازمانی از صنایع مختلف است و پاسخ به نیازهای فناورانه این مشتریان از یک سو و از سوی دیگر ارتقای خدمات بانکداری نوین از دغدغه‌های اساسی ماست. تکنوتجارت به‌عنوان بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر بانک تجارت، با برگزاری این رویداد جهت تحقق هدف همیشگی خود یعنی پاسخ به این نیازها از طریق تعامل مثبت با اکوسیستم نوآوری و فناوری گام برداشته است. ما در این رویداد، چالش‌های اعتبارسنجی دیجیتال مشتریان حقوقی، تحلیل رفتار مشتریان بانکی با استفاده از کلان‌داده، معاملات الگوریتمی و … را طرح کرده‌ایم و پذیرای ایده‌های کاربردی در حوزه متاورس هستیم.»

مدیرعامل تکنوتجارت افزود: «امیدوارم با همراهی نوآوران و فناوران در اعتلای تجارت الکترونیک کشور نقش‌آفرین باشیم.»

این رویداد با سخنرانی مریم نجفی مدیرعامل فینووا و حمید علیمحمدی مدیرعامل تکنوتجارت و نشستی با حضور کاوه رعدی مدیرعامل همراه کارت، سعید قدوسی نژاد مدیرعامل فینوتک و فرشید اردوانی معاون بازاریابی و عملیات ارتباط فردا همراه خواهد بود. پیام اولیه فینوهک تاکید بر چالش و وجود فرصت سرمایه‌گذاری است.

شما می‌توانید برای تماشای مراسم افتتاحیه و همچنین دریافت پیام یادآوری، از طریق این لینک اقدام به ثبت‌نام کنید.

فینوهک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  2  =