تازه‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری جهان / کناره‌گیری رؤسای بخش نظارتی و ریسک نئوبانک Revolut

سرخط اخبار امروز 1401.05.04 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

شرکت فین‌تک انگلیسی Revolut که خدمات بانکی ارائه می‌دهد اخیرا با چالش خروج روسای بخش نظارتی و ریسک خود مواجه شده است. در مجموع، پنج مدیر در حال ترک این نئوبانک 33 میلیارد دلاری هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.05.04 در جهان را در این گزارش بخوانید.

شراکت Further و Yoti برای قدرت بخشیدن به نسل بعدی محصولات مالی

پلتفرم سرمایه‌گذاری Further همکاری جدید خود را با شرکت ارائه‌دهنده هویت دیجیتال Yoti اعلام کرد. طی این همکاری فرآیند ورود مشتری ساده‌تر می‌شود و سرمایه‌گذاری در وجوه انتخابی برای مردم سریع‌تر و آسان‌تر می‌شود.

Financial IT

 

صررافی Bybit حساب مارجین یکپارچه خود را راه‌اندازی کرد

Bybit، سومین صرافی پربازدید رمزارزها در جهان، حساب مارجین یکپارچه خود را برای کاربران واجد شرایط در 25 ژوئیه 2022 راه‌اندازی کرد و انتظار می‌رود در آینده نزدیک قابل استفاده باشد. حساب مارجین یکپارچه Bybit ساختار کاملاً جدیدی برای قراردادهای مشتق ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند از تمام دارایی‌های حساب خود به عنوان وثیقه برای قراردادهای دائمی USDT، قراردادهای دائمی USDC و USDC استفاده کنند.

Financial IT

 

شراکت CellPoint Digital و Chargeback911 برای ارائه راه‌حل‌های سرتاسری به بازرگانان برای بهینه‌سازی درآمد از پرداخت‌ها

CellPoint Digital، رهبر جهانی سازمان‌دهی پرداخت‌ها، شراکت جدیدی را با Chargebacks911 اعلام کرد، حرکتی که نوید بهترین روش برای جلوگیری از شارژبک، مدیریت و حل‌وفصل پس از پرداخت وجه را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.  Chargebacks911نخستین شرکت جهانی است که برای کمک به بازرگانان در مبارزه با کلاهبرداری‌های پس از تراکنش‌ها اختصاص یافته است.

Financial IT

 

کناره‌گیری رؤسای بخش نظارتی و ریسک نئوبانک Revolut

چندین مدیر اجرایی، از جمله رؤسای بخش نظارتی و ریسک از نئوبانک Revolut در بحبوحه روابط ناآرام با قانون‌گذاران بریتانیا کناره‌گیری کردند. این در حالی بود که این نئوبانک به دنبال سرعت بخشیدن به تصمیم‌گیری در مورد مجوز بانکی خود در بریتانیا است.

Financial IT

 

شرکت Shares توانست 40 میلیون دلار برای اپلیکیشن سرمایه‌گذاری اجتماعی خود جذب کند

اپلیکیشن سرمایه‌گذاری اجتماعی مستقر در لندن، Shares، پس از جمع‌آوری ۴۰ میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری سری B به رهبری Valar Ventures، سعی دارد بازار خود را در اروپا گسترش دهد و وارد دنیای رمزارزها شود. این استارتاپ انگلیسی 150 هزار کاربر برای اپلیکیشن خود دارد که تمام ویژگی‌های مورد انتظار از یک اپلیکیشن رسانه اجتماعی را با یک محصول سرمایه‌گذاری ساده ترکیب می‌کند.

Financial IT

 

بانک اسلامی Al Sanam راه‌حل بانکداری اسلامی را از ICSFS را اتخاذ می‌کند

بانک اسلامی Al Sanam، یک بانک اسلامی تازه تاسیس در عراق، راه‌حل نرم‌افزاری بانکداری اسلامی ICS BANKS را از سیستم ICS Financial Systems (ICSFS)، ارائه‌دهنده نرم‌افزار و خدمات جهانی برای بانک‌ها و مؤسسات مالی، انتخاب کرده است.

Financial IT

 

مترجم: فرزانه اسکندریان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  2  =