حضور صندوق توسعه فناوری‌های نوین در چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی

صندوق توسعه فناوری های نوین در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی حضور می یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه فناوری های نوین؛ چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی با حضور فعالان حوزه بانک، بورس و بیمه کشور در هفته نخست مردادماه و همزمان با سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین برگزار می شود.
در این نمایشگاه صندوق توسعه فناوری های نوین به عنوان نخستین صندوق پژوهش و فناوری کشور و بازوی مالی شرکت های دانش بنیان و فناور نیز حضور دارد.
این صندوق که تاکنون با ایجاد تفاهم نامه با 13 بانک دولتی و خصوصی، ضمن ارزیابی، اعتبارسنجی، ارائه تسهیلات، صدور ضمانت نامه بانکی و ارائه سایر خدمات مالی و فنی، نقشی موثر در تامین مالی حوزه دانش بنیان و فناور کشور داشته است، اکنون با تکیه بر عملکرد مطلوب 14 ساله به معرفی خدمات و ظرفیت های خود در چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی می پردازد.
علاقمندان و فناوران برای بهره مندی از ابزارهای مالی این صندوق در جهت تامین مالی پروژه های دانش بنیان خود می توانند همه روزه در ایّام نمایشگاه به غرفه این صندوق در سالن 7 غرفه 3 مراجعه و ضمن ارائه طرح های خود از مشاوره تخصصی کارشناسان صندوق توسعه فناوری های نوین برای تجاری سازی آن استفاده کنند.

گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی با حضور شرکت ها و فعالان اکوسیستم مالی کشور اعم از بانک، بورس و بیمه از 2 تا 5 مردادماه از ساعت 8 تا 15، در محل دائمی نمایشگاههای تهران برگزار می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

29  −    =  21