تازه‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری جهان / همکاری طلایی مایکروسافت و Medius پس از ده سال

سرخط اخبار امروز 1401.04.31 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

شرکت Medius پس از ده سال همکاری مفید با شرکت مایکروسافت لقب «شریک طلایی مایکروسافت» را گرفت. از جمله همکاری‌های برجسته دیگر این بود که شرکت SEON به شرکت Biller کمک کرد تا تراکنش‌های جعلی را تا 87 درصد در سراسر پلتفرم خود کاهش دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.04.31 در جهان را در این گزارش بخوانید.

محصول پرداخت‌های فرامرزی شرکت OPEN تحت حمایت بانک مرکزی هند قرار گرفت

OPEN، سریع‌ترین شرکت بانکداری دیجیتال جهان، روز سه‌شنبه از بانک مرکزی هند (RBI) برای محصول جدید پرداخت‌های فرامرزی خود مجوز دریافت کرد. این مجوز پس از تکمیل مرحله آزمایشی سندباکس نظارتی بانک مرکزی هند با مضمون «پرداخت‌های فرامرزی» صادر شد. بانک مرکزی هند در بیانیه خود محصول شرکت OPEN را به عنوان یک سیستم پرداخت برون مرزی مبتنی بر بلاک‌چین توصیف کرد که از زیرساخت‌های فعلی استفاده می کند.

OPEN که در سال 2017 تأسیس شد، یک پلتفرم نئوبانکداری را ارائه می دهد که همه ابزارهای مورد استفاده توسط کسب‌وکارهای کوچک را گرد هم می آورد و آنها را با حساب جاری کسب‌وکار ادغام می‌کند.

Financial IT

 

کلاهبرداری همچنان مانعی پیش روی رشد در فضای پررونق BNPL

شرکت SEON، با تخصص در پیشگیری از کلاهبرداری، به شرکت Biller، کسب‌وکار همتا به همتای BNPL، کمک کرد تا تراکنش های جعلی را تا 87 درصد در سراسر پلتفرم خود کاهش دهد. این شرکت توانست با ارائه راه‌حل قدرتمند مبارزه با تقلب، زمان بررسی‌های دستی را تا 93 درصد کاهش دهد.

Financial IT

 

شرکت Ondato سیستم شناسایی و مدیریت ریسک‌های مرتبط با مشتریان را راه‌اندازی کرد

Ondato، یک شرکت فناوری که فرآیندهای KYC (مشتری خود را بشناسید) و AML (ضد پول‌شویی) را ساده می‌کند، سیستم Ondato Risk Scoring، ابزاری خودکار برای شرکت‌ها در راستای شناسایی و مدیریت ریسک‌های مرتبط با مشتریان، را راه‌اندازی کرد.

Financial IT

 

GoCardless پرداخت‌های حوزه بانکداری باز را با پلتفرم Xero ادغام می‌کند

GoCardless، پیشرو در پرداخت‌های مستقیم بانکی در جهان، امروز اعلام کرد که با Xero، پلتفرم کسب‌وکارهای کوچک جهانی، همکاری کرده است تا ویژگی Instant Bank Pay خود را به مشتریان Xero در بریتانیا ارائه دهد.

Financial IT

 

همکاری ATRAM و Additive برای راه‌اندازی پلتفرم مدیریت ثروت دیجیتالی

ATRAM Trust Corporation، بزرگ‌ترین شرکت مستقل مدیریت دارایی و ثروت در فیلیپین، اعلام کرد که قرارداد مشارکت استراتژیک با Additiv، ارائه‌دهنده پلتفرم مدیریت ثروت جهانی، امضا کرده است. این مشارکت استراتژیک ATRAM را قادر می سازد تا راه حل‌های مدیریت ثروت خود را مدرن و دیجیتالی کند تا نیاز روزافزون به خدمات سرمایه‌گذاری هوشمند را برآورده کند.

Financial IT

 

همکاری طلایی مایکروسافت و Medius پس از ده سال

Medius، ارائه‌دهنده پیشرو اتوماسیون اسناد پرداختنی و راه‌حل‌های مدیریت هزینه‌، به‌عنوان شریک برتر مایکروسافت اعلام وضعیت کرد. Medius رشد سالانه 25 درصدی را در سال 2022 در سطح جهانی رقم زده است و بیش از 2600 مشتری از راه حل‌های Medius در سراسر جهان استفاده می‌کنند و تراکنش‌هایی به ارزش تقریبی 180 میلیارد دلار در سال را مدیریت می‌کند.

Financial IT

 

مترجم: فرزانه اسکندریان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

21  −    =  17