تازه‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری جهان / برگزاری رویداد هفته تامین مالی جمعی سهام ۲۰۲۲ در ماه سپتامبر

سرخط اخبار امروز 1401.04.29 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

کارآفرینان و سرمایه‌گذاران از سراسر جهان برای دومین رویداد سالانه هفته تامین مالی جمعی سهام 2022 در لس آنجلس گرد هم می‌آیند. برجسته‌ترین هکاتون بلاک‌چین در سال نیز از 20 تا 28 ژوئیه 2022 همزمان با هفته بلاک‌چین، که توسط انجمن بلاک‌چین سنگاپور (BAS) سازماندهی شده است، برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.04.29 در جهان را در این گزارش بخوانید.

 

فناوری هوش مصنوعی قابلیت‌های پرداخت‌های فرامرزی را هرچه بیشتر گسترش می‌دهد

تحقیقات اخیر IBM نشان می‌دهد که استفاده از فناوری هوش مصنوعی در تمام صنایع رواج بیشتری پیدا کرده است، به طوری که بیش از یک سوم (35 درصد) از کسب‌وکارها استفاده از آن را در سال 2022 گزارش کرده‌اند. در این میان، به گفته Buckzy Payments Inc، هوش مصنوعی نقش مهمی در بهبود کارایی و امنیت تراکنش‌های فرامرزی و بین المللی در صنعت پرداخت ایفا می‌کند.

Financial IT

 

برگزاری رویداد هفته تامین مالی جمعی سهام 2022 در ماه سپتامبر

کارآفرینان و سرمایه گذاران از سراسر جهان برای دومین رویداد سالانه هفته تامین مالی جمعی سهام 2022 در لس آنجلس گرد هم می‌آیند. رویداد هفته تامین مالی جمعی 2022 پاسخی به رکود اقتصادی است. از آنجایی که بازارهای مالی جهان متزلزل می‌شوند، تامین مالی جمعی سهام به طور منحصربه‌فردی برای برجسته کردن برخی از نوآورترین شرکت‌ها در بازارهای خصوصی و کمک به هزاران کارآفرین برای مقابله با شرایط بحرانی پیش می‌رود.

Financial IT

 

TS Imagine فعالیت‌های خود را در مونترال گسترش می‌دهد

شرکت TS Imagine، پیشرو در ارائه راه‌حل‌های تجارت، سبد سهام و مدیریت ریسک برای بازارهای سرمایه، در حال گسترش حضور خود در کانادا با تسهیلات جدید در مونترال است تا عملیات خود را در آمریکای شمالی تقویت کند و رشد بین المللی خود را افزایش دهد. TS Imagine مرکز توسعه مونترال خود را در سال 2019 افتتاح کرد و در ماه ژوئیه در حال توسعه یک مرکز جدید است تا به این شرکت کمک کند به مشتریان در سراسر جهان خدمات ارائه دهد.

Financial IT

 

درامد 10 میلیون دلاری FairPlay برای ارائه راه‌حل کاهش سوگیری در وام‌دهی

FairPlay، نخستین راه‌حل «انصاف به‌عنوان یک سرویس» در جهان برای تصمیم‌گیری الگوریتمی، امروز اعلام کرد که 10 میلیون دلار بودجه سری A کسب کرده است. FairPlay از تکنیک‌های عدالت هوش مصنوعی برای کاهش تعصب الگوریتمی برای رنگین پوستان، زنان و سایر گروه‌های محروم استفاده می‌کند. FairPlay که در سال 2020 در پاسخ به درخواست‌ها برای اقدام بیشتر علیه سوگیری سیستمی راه‌اندازی شد، راه‌حل‌های فناوری را برای افزایش عدالت در خدمات مالی و سایر صنایع ارائه می‌دهد.

Financial IT

 

شرکت ChainUp Group اسپانسر رویداد وب3 در سنگاپور

شرکت ChainUp Group، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های بلاک‌چین، ChainUp Group، امروز حمایت مالی خود از هکاتون وب3 Morpheus را در سنگاپور اعلام کرد. این رویداد برجسته‌ترین هکاتون بلاک‌چین در سال است و از 20 تا 28 ژوئیه 2022 همزمان با هفته بلاک‌چین که توسط انجمن بلاک چین سنگاپور (BAS) سازماندهی شده است، برگزار می‌شود.

هکاتون (Hackathon)، رویدادی است که در آن برنامه‌نویسان رایانه و افراد دیگری، از جمله طراحان گرافیکی، طراحان واسط کاربری و مدیران پروژه که وظیفه همکاری در راستای توسعه نرم‌افزارها را بر عهده دارند، گرد هم می‌آیند و در توسعه پروژه‌های نرم‌افزاری و حتی گاهاً سخت‌افزاری با یکدیگر همکاری می‌کنند.

Financial IT

 

مترجم: فرزانه اسکندریان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄    =  6