امین کلاهدوزان سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور حکمی، «امین کلاهدوزان» را به سمت سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، در جلسه معارفه مدیران جدید معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت که با حضور علیرضا شاه میرزایی معاون تجارت و خدمات، محمدرضا زین الدینی رییس مرکز سرمایه انسانی و سازمانی و جمعی دیگر از مقامات وزارت صمت برگزار گردید، بنابر حکم وزیر صمت، امین کلاهدوزان به سمت سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام و حکم سرپرستی به ایشان اعطا گردید.

سیدرضا فاطمی امین در این حکم خطاب به کلاهدوزان آورده است: بنا به پیشنهاد معاون محترم تجارت و خدمات و نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت “سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی” وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب می‌شوید.

انتظار می ‌رود با همکاری همه بخش های مرتبط در وزارت صمت و سایر سازمان های حاکمیتی، در خدمت به مردم و کسب و کارها کوشا باشید.

خاطرنشان می گردد، امین کلاهدوزان دانش آموخته کارشناسی رشته مخابرات بوده و تحصیلات تکمیلی خود را در رشته های مدیریت اجرایی و مدیریت راهبردی کسب و کار ادامه داده و سابقه کاری در جایگاه های مدیریت ارشد سازمان های دولتی و شرکت های دانش بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را داشته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  25