تهدید دوباره وزیر خزانه داری آمریکا به روسیه

وزیر خزانه داری آمریکا امروز سه شنبه گفت که ایالات متحده کشورهایی را که از سیستم اقتصادی جهانی سو استفاده کنند یا آن را نقض کنند، با عواقب ناگواری مواجه خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا امروز سه شنبه گفت که ایالات متحده کشورهایی را که از سیستم اقتصادی جهانی سو استفاده کنند یا آن را نقض کنند، با عواقب ناگواری مواجه خواهد کرد.

یلن افزود: روسیه از یکپارچگی اقتصادی به عنوان یک سلاح استفاده می‌کند و از همه کشورهای مسئول خواست تا در برابر جنگ روسیه در اوکراین متحد شوند.

وزیر خزانه داری آمریکا در سفر خود به سئول که آخرین مرحله از سفر ۱۱ روزه خود به منطقه هند و اقیانوسیه است، از مذاکرات با مقامات کره جنوبی در مورد تعیین سقف پیشنهادی برای قیمت نفت روسیه ابراز خرسندی کرد.

یلن با اقتصاددانان زن کره‌ای و زنان کارآفرین گفتگوهای جداگانه ای انجام داد تا در مورد اینکه چگونه افزایش مشارکت زنان در نیروی کار می‌تواند رشد اقتصادی را تقویت کند، بحث کرد.

وزیر خزانه داری آمریکا از تأسیسات یکی از بزرگترین شرکت‌های کره جنوبی، گروه «ال جی» بازدید کرد که اخیراً از سرمایه گذاری در ساخت باتری خودروهای الکتریکی در آمریکا خبر داده است.

منبع: مهر
لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

53  −  49  =