تازه‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری جهان / بانک‌های دیجیتال امارات با وعده کارمزد کم‌تر آماده راه‌اندازی می‌شوند

سرخط اخبار امروز 1401.04.27 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

در روزی که گذشت، بانک‌ها و فین‌تک‌ها، شرکت‌ها و بانک‌های کوچک‌تر را خریداری کردند و بانک‌هایی هم بودند که برای اعلام حضور در بازار رقابتی دیجیتال وعده کارمزد کم‌تر را دادند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.04.27 در جهان را در این گزارش بخوانید.

 

بانک استرالیایی ANZ یکی از بانک‌های رقیب را خریداری کرد

بانک ANZ، یکی از چهار بانک برتر استرالیا، Suncorp Bank، یکی از بانک‌های کوچک کوئینزلند را در یک معامله 4.9 میلیارد دلاری خریداری کرد.

News.com.au

 

بانک‌های دیجیتال امارات با وعده کارمزد کم‌تر آماده راه‌اندازی می‌شوند

نئوبانک‌های امارات متحده عربی کارمزد کمتر از حد متوسط و احتمالاً نرخ حواله بهتر را وعده داده‌اند. کاهش کارمزد پردازش و تراکنش، به ویژه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط را مورد هدف قرار داده است.

Gulf News

 

Bank Islam بانک دیجیتالی کاملا ابری راه‌اندازی می‌کند

Bank Islam Malaysia Berhad (Bank Islam) به طور رسمی بانکداری دیجیتال بومی کاملاً ابری خود را با نام Be U راه‌اندازی کرد. پیش‌بینی می‌شود که این راه‌حل بومی ابری، سنگ بنای همه بانک‌های دیجیتالی آینده باشد که در مالزی معرفی می‌شوند.

Digital News Asia

 

Advance Intelligence Group شرکت Jewel Paymentech را خریداری کرد

Advance Intelligence Group، شرکت فن‌آوری مبتنی بر هوش مصنوعی مستقر در سنگاپور، رسما خبر خرید Jewel Paymentech را اعلام کرد که در زمینه کشف تقلب، ارائه ابتکار و راه‌حل‌های مدیریت ریسک برای صنعت خدمات مالی و پرداخت تخصص دارد. جزئیات این معاملات فاش نشده است.

Fintech News

 

امضای قرارداد شرکت‌های TrustQuay و Equity Trustees در حوزه فناوری

TrustQuay، ارائه‌دهنده فناوری پیشرو در بازارهای خدمات شرکتی، سپرده‌گذاری و مدیریت صندوق، امروز اعلام کرد که قراردادی را در حوزه فناوری با Equity Trustees، شرکت مستقل سپرده‌دار استرالیا، امضا کرده است.

Financial IT

 

ورود شرکت Zimpler به نروژ در راستای اهداف توسعه بین‌المللی

Zimpler، یک شرکت سوئدی پیشرو در حوزه فین‌تک، امروز اعلام کرد که در راستای اهداف توسعه بین‌المللی وارد سوئد شده است. پس از سوئد، فنلاند، آلمان، استونی، هلند، لتونی و لیتوانی، نروژ به هشتمین بازاری تبدیل شده است که راه‌حل‌های پرداخت حساب به حساب Zimpler را ارائه می‌دهد.

Financial IT

 

مترجم: فرزانه اسکندریان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  1  =