۱۹ هزار میلیارد ریال افزایش سرمایه در بیمه رازی

مدیرعامل بیمه رازی گفت: شرکت بیمه رازی طی شش مرحله با افزایش سرمایه به سرمایه فعلی رسید که در آخرین مرحله افزایش سرمایه شرکت به رقم ۱۹هزار میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به عملکرد این شرکت در سال۱۴۰۰ و توجه ویژه این شرکت به شبکه فروش و نیروی انسانی خود خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ با افزایش سرمایه و تغییر اصلاح مالی، سهم بازار بیمه رازی افزایش یافت.علی جباری، مدیرعامل بیمه رازی در مجمع عمومی سالانه۱۴۰۰ شرکت که با حضور بیش از ۸۰درصد سهامداران در ساختمان مرکزی بیمه رازی برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته اصلاح ساختار مالی و افزایش سرمایه در شرکت بیمه رازی رخ داد که منجر به رشد شاخص‌‌های مالی و عملکردی شرکت شد. او با تاکید بر اینکه سال گذشته سال خاصی برای شرکت بیمه رازی بود، ادامه داد: شرکت بیمه رازی طی شش مرحله با افزایش سرمایه به سرمایه فعلی رسید که در آخرین مرحله افزایش سرمایه شرکت به رقم ۱۹هزار میلیارد ریال رسیده است. جباری در کنار اصلاح ساختار مالی و افزایش سرمایه تکیه بر سرمایه انسانی شرکت را نقطه عطف بیمه رازی دانست و یادآور شد: سرمایه انسانی جوان در کنار شبکه فروش ریشه‌های اصلی شرکت هستند و با تکیه بر توان این عزیزان شرکت در مسیر تعالی و رشد قرار گرفته است.

مدیرعامل بیمه رازی سیاست اصلی شرکت بیمه رازی را حمایت از شبکه فروش، ترویج فرهنگ بیمه و معرفی بیمه‌های جدید در شهرهای مختلف کشور بیان کرد و یادآور شد: شرکت بیمه رازی در سال گذشته در کنار پوشش بیمه‌های خرد، شرکت‌ها و صنایع بزرگ کشور را نیز تحت پوشش بیمه‌‌ای خود قرار داده است. علی جباری در رابطه با عملکرد شرکت بیمه رازی خاطرنشان کرد: سهم تولید حق بیمه شرکت بیمه رازی در سال۱۴۰۰ با رشد منطقی به ۲درصد بازار رسیده و این در حالی است که این شرکت رشد حق بیمه ۵۴درصدی را نسبت به مدت مشابه سال۱۳۹۹ از آن خود کرده است و در کنار آن درآمد این شرکت در مدت مورد نظر ۶۹درصد رشد داشته است.

او با اشاره به عملکرد بیمه رازی یادآور شد: بیمه رازی در تمام شاخص‌‌ها در سال۱۴۰۰ نسبت به سال۱۳۹۹ روند رشد را به ثبت رسانده و این در حالی است که عملکرد بیمه رازی نسبت به میانگین صنعت از شرایط مطلوب‌تری برخوردار بوده است. مدیرعامل بیمه رازی رویکرد هیات‌مدیره را افزایش سهم بازار در بیمه‌های پربازده قلمداد کرد و در این زمینه به رشد بیمه باربری به میزان ۲۲۲درصد اشاره کرد. جباری ادامه داد: شرکت بیمه رازی توانست با دریافت مجوز قبول اتکایی توان رقابت در بازارهای مختلف و جدید را از آن خود کند و در کنار آن با تکیه بر پنج چرخش استراتژیک، رویکردهای این شرکت در بازاریابی تهاجمی و مشتری‌مداری جزء اولویت‌‌های این شرکت قرار گرفته است.

منبع: بیمه رازی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

21  ⁄  3  =