گام رو به جلوی ویپاد در افزایش سقف اعتباردهی بدون ضامن و وثیقه

ویپاد، ترابانک پاسارگاد، سقف حساب پشتوانه خود را از سه میلیون به پنج میلیون تومان افزایش داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،از زمستان سال 1400، ویپاد با هدف توسعه فراگیری مالی و دسترسی همگانی به خدمات پایه بانک پاسارگاد امکان دریافت تسهیلات خرد با نام حساب پشتوانه ویپاد را برای مشتریان خود فراهم کرده است. در این طرح، مشتریان ویپاد می‌توانند کاملا آنلاین، بدون ضامن و وثیقه، در کمتر از سه دقیقه، نسبت به فعال‌سازی حساب پشتوانه اقدام کنند. سقف اعتبار حساب پشتوانه از ابتدا تاکنون، سه میلیون تومان بوده و اکنون به پنج میلیون تومان افزایش یافته و به تدریج برای همه کاربران خوش‌حساب، حساب پشتوانه فعال خواهد شد.

حساب پشتوانه چیست؟

حساب پشتوانه، نام نوعی از تسهیلات کوتاه‌مدت است که بدون نیاز به ضامن و وثیقه و بر مبنای اعتبارسنجی سوابق درخواست‌کننده، اعطا می‌شود. فرایند درخواست، کاملا آنلاین بوده و در کمتر از سه دقیقه قابل انجام است. با درخواست و فعال‌سازی حساب پشتوانه، اعتباری به مشتری تخصیص می‌یابد که با استفاده از آن، می‌توان بدون محدودیت در مراکز خرید، از هر فروشگاه فیزیکی یا اینترنتی در سراسر کشور، خرید کرد.
پس از فعال‌سازی، حساب پشتوانه به حساب دیجیتال (حساب اصلی مشتری) متصل می‌شود و مبالغ خرید با کارت و حساب ویپادی، با رعایت شرط ۵۰-۵۰ به صورت خودکار از حساب پشتوانه کسر می‌شود.

مراحل فعال‌سازی حساب پشتوانه ویپاد چیست؟

۱. افتتاح حساب با ویپاد و ثبت درخواست کارت فیزیکی

۲. ورود به گزینه حساب پشتوانه در صفحه اصلی برنامه و انتخاب اعتبار

۳. اعتبارسنجی آنلاین

۴. پرداخت کارمزد خدمات دیجیتال به میزان ۱.۵ درصد از اعتبار مورد نظر

لازم به ذکر است، ویپاد محصولی از بانک پاسارگاد است که توسط شرکت داتین توسعه داده می‌شود. این برنامه علاوه بر امکان برخورداری از تسهیلات خرد مصرفی، امکان افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد، دریافت کارت مجازی بانک پاسارگاد، دریافت کارت نقدی فیزیکی بانک پاسارگاد در آدرس دلخواه، صدور و ارسال آنی کارت هدیه و مجموعه متنوعی از خدمات دیگر را در اختیار تمامی هموطنان از سراسر کشور قرار می‏‌دهد.

نسخه‏‏‌های مختلف ویپاد (تحت وب، اندروید و آی‌اواس) از طریق سایت ویپاد و فروشگاه‌‏های کافه‌بازار، مایکت، سیب‌اپhttps://sibapp.com/applications/Wepod و… در دسترس علاقه‌مندان به استفاده از این خدمات قرار دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  9