ارزش روز «ایران مال» ۱۹۳ همت+ سند

در گزارش کارشناسان رسمی دادگستری اعلام شد؛

بر اساس نامه منتشر شده از سوی مدیرعامل بانک آینده در کدال، بخش های فیزیکی بازار بزرگ ایران (ایران مال) از سوی کارشناسان رسمی دادگستری به تاریخ پایان فروردین ماه 1401 رقم 193 هزار میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بر اساس نامه منتشر شده از سوی مدیرعامل بانک آینده در سامانه کدال ، بخش های فیزیکی بازار بزرگ ایران (ایران مال) از سوی کارشناسان رسمی دادگستری به تاریخ پایان فروردین ماه 1401 رقم 193 هزار میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.

بر اساس گزارش ارزشیابی منتشر شده حدود 170 هزار میلیارد تومان از ارزش علام شده مربوط به ارزش بخش های مربوط به راه و ساختمان، ایرانگردی، جهانگردی و امور ورزشی و 23 هزار میلیارد تومان دیگر مربوط به تاسیسات ساختمانی و برق و ICT و … می باشد.

شایان ذکر است این گزارش ارزیابی تنها مربوط به املاک و دارایی های ثابت شرکت توسعه بین الملل ایران می باشد و گزارش ارزیابی سهام شرکت مذکور هنوز از سوی کانون کارشناسان رسمی دادگستری ارائه نشده است.

با توجه این که این ایران مال به صورت مستقیم در تملک بانک آینده نبوده و سهام مالک آن (شرکت توسعه ایران مال) تحت تملک بانک است؛ لذا، تعیین مقیاس اثرات مالی رویداد بر صورت های مالی خود بانک متعاقباً اعلام می گردد.

ارزش ایران مال

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  5  =