ارسال پیام های درست به مخاطبین با اینترک

اینترک(پلتفرم جامع مارکتینگ اتومیشن) محصولی‌است که امکان ارسال پیام‌ها را از طریق پلتفرمی درست و در زمان درست فراهم می‌کند و به این صورت در توسعه کسب و کارها و رسیدن پیام‌ها به مخاطبین تاثیر می‌گذارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،مدیرعامل و بنیان‌گذار اسمارتک یکی از شرکت‌های توسعه تجارت الکترونیکی دیجی‌کالا در رویداد رونمایی از محصول اینترک(پلتفرم جامع مارکتینگ اتومیشن) اعلام کرد: اینترک محصولی در جهت توسعه دیجیتال مارکتینگ شرکت‌هاست که می‌تواند پیام درست را در زمان درست و از طریق پلتفرم درست به مخاطب برساند.

او اینترک را ابزاری دقیق و کاربردی اعلام کرد که می‌تواند فعالیت‌های تبلیغاتی در حوزه ایمیل مارکتینگ، اس‌ام اس مارکتینگ و پوش‌مارکتینگ را هوشمند سازد. پاکزاد در ادامه اینترک را یک پلتفرم اتوماسیون بازاریابی ایرانی برشمرد که به صاحبان کسب و کارها این امکان را می‌دهد که در هر مقیاسی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. او توضیح داد که اینترک با امکاناتی مثل شخصی‌سازی پیام‌ها، تجزیه تحلیل دقیق داده‌ها و هوشمندسازی فعالیت‌های بازاریابی، می‌تواند باعث توسعه انواع کسب و کارها شود.

پاکزاد راجع به شروع فعالیت‌های اینترک هم توضیح داد که گرچه آنها از اوایل سال ۹۷ استارت کار را زده‌اند اما در این بین چالش‌های متنوعی باعث تغییر روند کسب و کار آنها شده است. او در این رابطه گفت: در حقیقت از ۱۵دی سال ۹۸ به طور رسمی کار خود را با تیم تکنولوژی دیجی کالا شروع کردیم و مارکتینگ اتومیشن اینترک را در دیجی کالا استارت زدیم؛ اما با شدت گرفتن کرونا کسب‌وکارهای آنلاین هم رشد قابل توجهی کرد و از اواسط ۹۹ بیزینس لاین جدیدی در گروه تجارت دیجی کالا اضافه شد و اسمارتک شکل گرفت.

به گفته پاکزاد محصول اولیه اینترک که در داخل شرکت اسمارتک متولد شده، اردیبهشت ۱۴۰۰ با هدف کمک به رشد و توسعه کسب‌وکارها ارائه می‌شود و اساس کار خود را بر سرویس‌دهی با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت می‌گذارد.

در ادامه علیرضا مظلومی مدیرارشدفنی و هم‌بنیان‌گذار اسمارتک هم راجع به امنیت داده‌ها و فضای اینترک توضیح داد: امنیت اولین و مهم‌ترین دغدغه ما در اینترک بوده و هست و ما در لایه‌های مختلف این امنیت را تامین کرده و محیط‌های سرورها را ایزوله کرده‌ایم. در ادامه یوحنا پرویزی نژاد از تیم اینترک به معرفی ابزار اینترک پرداخت و به شکل عملی نحوه کار و ویژگی‌ها و امکانات اینترک را به مخاطبان رویداد که بسیاری از آنها مدیران مارکتینگ شرکت‌ها بودند توضیح داد.

امین فیض پور مدیر eCRM دیجی کالا نیز روند فعالیت‌های اینترک و دیجی کالا را تشریح کرد و گفت: دیجی کالا در زمینه استفاده از مارکتینگ اتومیشن سابقه‌ای طولانی دارد و در ابعاد اطلاعاتی، آموزشی و تبلیغاتی از این ابزار استفاده می‌کند. وقتی مارکتینگ اتومیشن اینترک به ما پیشنهاد شد این محصول نظر ما را از لحاظ UI و UX هم جلب کرد و ما به کمک آنالیز و تحلیل داده‌‌ها توانستیم تصمیمات درست و مقرون به صرفه‌ای را در این زمینه بگیریم.

مهناز محمدی مدیر مارکتینگ اینترک نیز در پایان نشست به چالش‌های اینترک در یک سال گذشته پرداخت و توضیح داد: همزمان که تیم اینترک بزرگ می‌شد، خلا و نبود متخصصین در حوزه مارکتینگ اتومیشن احساس می‌شد. نه تنها ما به مارکترهای متخصص در این حوزه نداشتیم بلکه شرکت‌هایی که با ما کار می‌کردند نیز با چالش نبود متخصصین این حوزه مواجه بودند. در حقیقت در کل ایران حتی ۱۰۰ نفر خبره مارکتینگ اتومیشن وجود ندارد و همین امر باعث شد به فکر ایجاد دوره‌‌های آموزشی با متخصصین مارکتینگ اتومیشن در ایران بیفتیم. به گفته محمدی اینترک اولین بوت کمپ مارکتینگ اتومیشن ایران را در بهار ۱۴۰۱ برگزار کرده و از حالا برای ثبت‌نام کمپ پاییز و زمستان ۱۴۰۱ خود را آماده کرده‌اند و می‌خواهند از این طریق نقش خود را در توسعه مارکتینگ اتومیشن در ایران ایفا کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  +    =  79