تازه‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری جهان / بانک جهانی اوراق قرضه توسعه ۵ ساله ارائه می‌دهد

سرخط اخبار امروز 1401.04.22 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

در روزی که گذشت، علاوه بر همکاری‌های حوزه فین‌تک، بانک جهانی اعلام کرد برای کمک به کشورهای در حال توسعه اوراق قرضه 5 ساله ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.04.22 در جهان را در این گزارش بخوانید.

همکاری BetaBank با Finxact

استارتاپ بانکی آمریکایی BetaBank قصد دارد برای تقویت اکوسیستم محصولات خود قبل از عرضه آتی با Finxact، ارائه‌دهنده فناوری کوربنکینگ، مشارکت کند.

هدف این استارتاپ بانکی ایجاد یک پلتفرم وام‌دهی دیجیتال کاملاً خودکار با الگوریتم‌هایی است که برای حذف سوگیری در تصمیم‌گیری از فرآیندهای پذیره‌نویسی سنتی برای مشاغل کوچک طراحی شده‌اند.

Fintech Futures

جریمه بانک کوئینزلند به دلیل نقض آشکار قوانین بانکداری باز

بانک کوئینزلند به دلیل نقض آشکار قوانین بانکداری باز و عدم انجام تعهدات مربوط به حق داده‌های مصرف‌کنندکان 133.200 دلار جریمه شد.

قانون حق داده‌های مصرف‌کنندکان قانونی است که در اواخر سال 2019 از طریق پارلمان استرالیا به تصویب رسید و اولین بار در ژوئیه 2020 در بانک‌های بزرگ این کشور اجرا شد.

Savings.com.au

همکاری Recognise Bank و TruNarrative

چلنجر بانک Recognise برای ایجاد تحول در راه‌حل‌های سیستم ورود مشتریان با شرکت رگ‌تک TruNarrative وارد همکاری شد تا در راستای ارتقای سیستم مدیریت جرایم مالی ورود مشتریان جدید را تسریع بخشد.

Fintech Futures

بانک جهانی اوراق قرضه توسعه 5 ساله ارائه می‌دهد

بانک جهانی سال مالی 2023 خود را با قیمت‌گذاری اوراق قرضه توسعه پایدار 5 ساله 4 میلیارد دلاری تا ژوئن 2027 آغاز کرد.

از این طریق، این بانک از فرایند مبارزه با فقر و تقویت رفاه مشترک در کشورهای در حال توسعه حمایت می‌کند.

Trade Arabia

بحرین پیشرو در بانکداری باز منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا

علی‌رغم اندازه نسبتاً کوچک این کشور در مقایسه با همسایگانش، بحرین به مرکز مهم تجارت و بازرگانی بین‌المللی در منطقه و با کمک بخش بانکداری به مرکز نوآوری پر رونق برای استارت‌آپ‌های فین‌تک تبدیل شده است.

Pymnts

مدیران بانکی ویتنام خواستار تنظیم چارچوب بانکداری باز هستند

اگرچه موسسات مالی ویتنام به پتانسیل بانکداری باز برای فعال کردن خدمات مالی فراگیرتر و در دسترس‌تر پی برده‌اند، اما چارچوب قانونی ناقص این کشور تا کنون مانع از تلاش آنها برای پیوستن به انقلاب داده‌ها شده است.

به همین خاطر، مدیران بانکی ویتنام خواستار تنظیم چارچوب بانکداری باز هستند.

Fintech News

اسپانیا از بانک‌ها مالیات اخذ می‌کند

اسپانیا بزرگ‌ترین کشور منطقه یورو است که بر بانک‌ها مالیات تحمیل کرده تا منابع مالی لازم را برای کاهش تأثیر دردناک افزایش قیمت‌ها به دست آورد.

FT

مترجم: فرزانه اسکندریان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  18