احتمال اختلال در تجارت الکترونیک با رشد سریع تیک تاک

رشد سریع تیک‌‌تاک که از سال 2017 شروع شد، هم رقبا و هم قانون‌‌گذاران را وحشت‌‌زده کرده است. این تحول قرار نیست در همین جا پایان یابد: حرکت تیک‌‌تاک به سوی تجارت الکترونیک، می‌تواند در صنایع دیگر هم اختلال ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، در حالی که مخاطبان جوان نسبت به فیس‌‌بوک بی‌‌میل شده‌‌اند، اپلیکیشن تیک‌‌تاک همه آنها را به خود جذب کرده و حدود ۴۴ درصد کاربران آمریکایی این شرکت زیر ۲۵ سال هستند. این رقم برای فیس‌‌بوک ۱۶ درصد است. تیک‌‌تاک از این توجه زیر ۲۵ ساله‌ها پول خوبی درمی‌‌آورد. درآمد آن سال گذشته حدود ۴ میلیارد دلار بود و طبق پیش‌‌بینی‌‌ها امسال باید به ۱۲ میلیارد دلار و در سال ۲۰۲۴ باید به ۲۳ میلیارد دلار برسد که تقریبا کل آن، از تبلیغات به دست می‌‌آید. این مبلغ بیشتر از درآمد توییتر، اسنپ‌‌چت، پینترست و دیگر اپلیکیشن‌‌هایی است که در این حوزه کار می‌کنند.

تعداد کاربران تیک‌‌تاک در چهارمین سال تولد این اپلیکیشن به یک میلیارد رسید. شرکت‌‌های فیس‌‌بوک، یوتیوب و اینستاگرام هشت سال طول کشید تا به این رقم برسند. رشد سریع تیک‌‌تاک که از سال 2017 شروع شد، هم رقبا و هم قانون‌‌گذاران را وحشت‌‌زده کرده است. این تحول قرار نیست در همین جا پایان یابد: حرکت تیک‌‌تاک به سوی تجارت الکترونیک، می‌تواند در صنایع دیگر هم اختلال ایجاد کند.

منبع: دنیای اقتصاد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =