سپ جامه نو کرد

در مراسم ریبرندینگ و رونمایی از لوگوی جدید پرداخت الکترونیک سامان؛

مراسم ریبرندینگ و رونمایی از لوگوی جدید پرداخت الکترونیک سامان با نام “سپ” و با هدف یکپارچه سازی درگاه ها، ابزارها و خدمات و عرضه آن به مشتریان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، عصر امروز سه شنبه 21 تیرماه 1401، مراسم ریبرندینگ و رونمایی از لوگوی جدید سپ با حضور حسین واعظ قمصری، مدیرعامل این شرکت، ولی الله ضرابیه، رییس هیات مدیره گروه توسعه مالی سامان، مدیران ارشد سپ و اصحاب رسانه در هتل پارسیان اوین برگزار گردید.

در این مراسم حسین واعظ قمصری، مدیرعامل سپ با مروری بر تاریخچه این شرکت گفت: شرکت پرداخت الکترونیک سامان بنیانگذار صنعت پرداخت بوده است. در سال 1383 اولین تراکنش اینترنتی توسط شرکت پرداخت الکترونیک سامان و از طریق درگاه این شرکت زده شده است.

قمصری گفت: در اوایل دهه نود، از ظرفیت های ussd در صنعت پرداخت استفاده کردیم.

او ادامه داد: برای استراتژی ۵ ساله، نگهداشت رتبه اول شرکت و افزایش فاصله شرکت با دیگر شرکت های PSP جزو برنامه های ما است.

مدیرعامل سپ بیان کرد: امروز رونمایی از هویت بصری جدید سپ در راستای این مهم صورت گرفته که همه درگاه ها و ابزارها و خدمات را تحت یک نام و ظاهر به صورت یکپارچه و متحد به مشتریان و مردم عرضه کنیم.

اهداف سپ

واعظ قمصری افزایش Synergy، استفاده از ظرفیت مشترک و مشاع ابزارها و درگاه ها برای تقویت فروش متقابل و با هدف کاهش هزینه های لازم برای تبلیغات و برندسازی را از اهداف جدی سپ عنوان کرد.

او همچنین عنوان کرد که حرکت پیوسته به سمت راهکارهای موبایل محور برای نسل Z از برنامه های سپ محسوب می شود.

مدیرعامل سپ گفت: با انجام فرآیند این برندینگ شاهد توسعه پرداخت های موبایلی و ایجاد حس اعتماد در مخاطبان خود خواهیم بود.

نقش و مسئولیت سپ به عنوان یک بنگاه تجاری

او با اشاره به نقش و مسئولیت سپ به عنوان یک بنگاه تجاری عنوان کرد: این شرکت همواره تلاش کرده که با توسعه ظرفیت های پرداخت و تجارت الکترونیک نقش کوچکی در کاهش مصرف کاغذ، کاهش ترافیک، معضلات و گرفتاری های اجتماعی داشته باشد.

قمصری در پایان عنوان کرد: بر همین اساس شعار سپ را “برای پرداختن به زندگی” انتخاب کردیم تا زندگی بهتری برای مردم فراهم نماییم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  69  =  70