بهبود عملکرد تماس صوتی در نسخه جدید بله

«بله» همواره در تلاش بوده تا با افزودن ویژگی‌های کاربردی و جدید و نیز، بهبود عملکرد ویژگی‌های پیشین، به نیاز کاربران خود پاسخ دهد. در این مطلب، برخی ویژگی‌های نسخه جدید بله را بررسی می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، «مدیریت مالی» یکی از ویژگی‌های کاربردی بله است که بسیاری از کاربران برای بررسی دخل‌وخرج ماهانه‌شان از آن استفاده می‌کنند. در نسخه جدید بله، می‌توانید برای تراکنش‌هایتان برچسب‌هایی جدید و با جزئیات بیشترانتخاب کنید و حساب‌وکتاب ماهانه‌تان را دقیق‌تر انجام دهید.

بهبود عملکرد «تماس صوتی»

اضافه شدن قابلیت تماس صوتی به «بله» با استقبال بی‌نظیر کاربران روبه‌رو شد! پس از انتشار نسخۀ قبلی، بله پیشنهادهای بسیاری برای توسعۀ این قابلیت دریافت کردیم. همکاران بله تلاش کردند تا پیشنهادها را عملیاتی کنند و عملکرد «تماس صوتی» را بهبود ببخشند. نتیجۀ این تلاش‌ها را می‌توانید در نسخۀ جدید پیام‌رسان بانکی بله ببینید.

بهبود تجربۀ کاربری «تماس صوتی»

در این نسخه می‌توانید تماس صوتی را با کیفیتی بهتر تجربه کنید؛ ظاهر تماس صوتی، کیفیت صدا و دکمه‌های تماس بهبود یافته‌اند و تماس بی‌پاسخ به‌صورت خودکار بعد از یک‌ونیم دقیقه قطع می‌شود.

دیگر بهبودهای نسخۀ جدید بله

در نسخه‌ جدید بله، تلاش شده با هدف افزایش رضایتمندی کاربران این اپلیکیشنف برخی قابلیت‌ها بهبود یابد. به چند نمونه از بهبودهای نسخۀ جدید می توان اشاره نمود:

  • بهبود اعلان‌های برنامه؛
  • بهبود تجربۀ کاربری تبلیغات در تب گفتگو؛
  • رفع برخی مشکلات گزارش‌شده.

همین حالا روی «به‌روزرسانی بله» کلیک کنید، «بله» را به‌روزرسانی کنید و با امکانات ویژۀ این نسخۀ جدید آشنا شوید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  2