تازه‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری جهان / Monzoگزینه کمک‌های خیریه درون برنامه‌ای را راه‌اندازی کرد

سرخط اخبار امروز 1401.04.21 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

در روزی که گذشت، مقامات چینی اعلام کردند بخشی از پول سپرده‌گذاران معترض را تا جمعه پرداخت می‌کنند، بانک‌های بزرگ آمریکایی کاهش سود خود را اعلام کردند و بانک‌های جهانی برای فروش اوراق قرضه در سنگاپور شروع به رقابت کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.04.21 در جهان را در این گزارش بخوانید.

چین بخشی از پول سپرده‌گذاران معترض را تا جمعه پرداخت می‌کند

پس از اعتراضات گسترده در چین، مشتریانی که تا سقف 50 هزار یوان (7.400 دلار) سپرده داشته باشند روز جمعه پول خود را دریافت می‎کنند. هزاران نفر از سپرده‌گذاران شش بانک روستایی در هنان و استان همسایه آن، آنهویی، که نرخ های بهره بالاتری ارائه می دادند، روز یکشنبه به اعتراض پرداختند. پس از گزارش رسانه‌ها مبنی بر متواری شدن رئیس شرکت مادر بانک‌ها و اعلام جرایم مالی وی، سپرده‌گذاران متوجه شدند که نمی‌توانند وجوه خود را برداشت کنند و به عنوان اعتراض تجمع کردند.

Bloomberg

 

کاهش سود بانک‌های آمریکایی

انتظار می‌رود سود سه ماهه دوم بانک‌های بزرگ آمریکا به دلیل افزایش ذخایر زیان وام تا حد زیادی نسبت به سال گذشته کاهش یابد. این در حالی است که چهار بانک بزرگ آمریکایی 3.5 میلیارد دلار ذخیره زیان وام را گزارش داده‌اند.

Reuters

 

بانک‌های جهانی در حال فروش اوراق قرضه در سنگاپور

بانک‌های جهانی برای فروش اوراق قرضه خود در سنگاپور از هم سبقت می‌گیرند. این در حالی است که تنظیمات پولی منحصربه‌فرد این کشور فرصت وام‌دهی مطلوبی را در راستای افزایش سرمایه بانکی ایجاد کرده است. بر خلاف نرخ پایین در اروپا یا ژاپن، اداره پول سنگاپور مشتاق است که ارزش دلار این کشور را ثابت نگه دارد، ریسک ارز را کاهش دهد، و اشتهای سرمایه گذاران را بیشتر کند.

Reuters

 

کمتر از دو هفته به اعلام نامزدهای جایزه Banking Tech Awards

کمتر از دو هفته برای اعلام نامزدهای جایزه Banking Tech Awards باقی مانده است و آخرین مهلت جمعه 22 جولای است. این بیست و سومین سال برگزاری این رویداد معتبر سالانه است و برندگان در تاریخ 1 دسامبر 2022 معرفی خواهند شد.

Fintech Futures

 

قانونگذاران اندونزی در حال از سرگیری بحث درباره لایحه اصلاح بخش مالی هستند

در حالی قانونگذاران اندونزی در حال از سرگیری بحث‌ها درباره لایحه اصلاح بخش مالی هستند که این اقدام خطر از بین بردن استقلال بانک مرکزی این کشور را به دنبال دارد. اندونزی پیش از آغاز پاندمی کرونا و نگرانی سرمایه‌گذاران درباره استقلال بانک مرکزی، به دنبال اصلاح قوانین بخش مالی خود از سال 2020 است.

Bloomberg

 

Monzo گزینه کمک‌های خیریه درون برنامه‌ای را راه‌اندازی کرد

Monzo گزینه کمک‌های خیریه درون برنامه‌ای را راه‌اندازی کرد. البته هیچ حداقل مبلغی برای اهدا تعیین نشده است، و هیچ اجباری برای حمایت از یکی از این موسسات خیریه نیز وجود ندارد. قابل ذکر است که صد درصد از کمک کالی به خیریه انتخابی منتقل می‌شود.

Finextra

 

مترجم: فرزانه اسکندریان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  79  =  80