“سامانه بتا” بانک رفاه کارگران حامی بازنشستگان تامین اجتماعی

«سامانه بتا» بانک رفاه کارگران محیط و بستری است که در فاز نخست به منظور حمایت از بازنشستگان و مستمری‌بگیران معزز سازمان تامین اجتماعی طراحی و ارائه شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه‌اندازی «سامانه بتا» اقدام کرده است.

«سامانه بتا» بانک رفاه کارگران محیط و بستری است که در فاز نخست به منظور حمایت از بازنشستگان و مستمری‌بگیران معزز سازمان تامین اجتماعی طراحی و ارائه شده است.
بر اساس این گزارش، این سامانه در قالب خدمت الماس رفاه، بستری است که از طریق آن مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی می‌توانند نسبت به تهیه کالا و خدمات مورد نیاز خود به صورت اقساطی اقدام کنند.
این گزارش می‌افزاید، “مکانیزه بودن کامل فرایند استفاده از خدمت الماس رفاه (برداشت تجمعی اقساط) برای مستمری‌بگیران و پذیرندگان”، “ارائه پنل تخصصی به مستمری‌بگیران به منظور مشاهده وضعیت خرید، تعداد و مبالغ اقساط و…”، “حذف مراجعات حضوری مستمری‌بگیران به شعب بانک برای احراز هویت و تایید اجازه‌نامه”، “امکان مشاهده آنلاین مراکز طرف قرارداد بانک”، “اعتبارسنجی آنلاین مستمری‌بگیران”، “ثبت آنلاین درخواست همکاری فروشندگان کالا و خدمات با بانک برای استفاده از این خدمت”، “پنل مدیریت فروش برای فروشندگان کالا و خدمات” و… از جمله ویژگی‌ها و امکانات سامانه بتا بانک رفاه کارگران است.
لازم به ذکر است، مشتریان واجدشرایط بانک رفاه کارگران، می‌توانند برای بهره‌مندی از امکانات “سامانه بتا” به سایت این سامانه به نشانی اینترنتی: https://beta.refah-bank.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

23  −  13  =