تقسیم سود ۱۳۰ ریالی بین سهامداران بیمه البرز

صورت‌‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ شرکت بیمه البرز درمجمع عمومی صاحبان سهام تصویب شد و طبق مصوبه مجمع به ازای هر سهم ۱۳۰ریال سود بین سهامداران توزیع و مابقی به افزایش سرمایه اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه البرز با حضور جمعی از سهامداران این شرکت، اعضای هیات‌‌مدیره و نمایندگان نهادهای نظارتی از بیمه مرکزی، سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان حسابرسی درمحل سالن اجتماعات این شرکت برگزار و امکان مشاهده آن به صورت زنده از طریق سایت در اختیار تمامی سهامداران حقیقی شرکت قرار گرفت. در این مجمع که به ریاست مجید علی‌‌پناهی، رئیس هیات‌‌مدیره بیمه البرز و با حضور ۷۷ درصد از سهامداران برگزار شد، عملکرد هیات‌‌مدیره، ترازنامه و صورت‌‌های مالی این شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ از سوی صاحبان سهام حاضر در جلسه تصویب شد و سود خالص شرکت معادل ۱۱.۰۴۶.۶۱۷ میلیون ریال اعلام که ۱۳۰ریال به ازای هر سهم بین سهامداران توزیع شد و مابقی به افزایش سرمایه اختصاص یافت. براساس گزارش هیات‌‌مدیره، شرکت بیمه البرز در سال گذشته ۶۸ هزار و ۹۷۶ میلیارد ریال حق بیمه تولید و۳۶ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده و سود ناخالص فعالیت‌‌های بیمه‌‌ای شرکت بیمه البرز در سال گذشته رشد داشته و به ۱۳.۳۶۷.۴۶۱ میلیون ریال رسیده است.

محسن پورکیانی، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیات‌مدیره بیمه البرز در مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش کارکنان و شبکه فروش، بیمه البرز در سال گذشته عملکرد خوبی داشته و توانسته است به رشد ۵۸ درصدی در تولید حق بیمه برسد که درمقایسه با رشد ۴۱ درصدی صنعت رقم مطلوبی به شمار می‌رود. همچنین نسبت خسارت بیمه البرز ۸/ ۵۲ درصد بوده که درقیاس با رشد ۴/ ۵۶درصدی صنعت نشان از مدیریت بهینه عملیات بیمه‌گری شرکت دارد و به این ترتیب حق بیمه سرانه کارکنان بیمه البرز نیز رشد مطلوبی داشته و با افزایش ۵۳ درصدی از ۳۴ میلیارد ریال در سال ۹۹ به ۵۲ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ رسیده است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  7  =