با وصول سریع‌تر مطالبات معوق، منابع لازم در اختیار بخش تولید قرار گیرد

رئیس هیئت مدیره بانک صادرات ایران در جمع همکاران آذربایجان شرقی:

​رئیس هیئت مدیره بانک صادرات ایران در سفر به استان آذربایجان شرقی با حضور در شعب شهرهای ممقان، سردرود، ایلخچی و همچنین دو شعبه ستارخان و شهید بهشتی تبریز با همکاران به گفتگو نشست و در جریان مسائل و مشکلات جاری همکاران و مشتریان شعب قرار گرفته و از آنان خواست تمام تلاش خود را برای حمایت از تولیدکنندگان واقعی و رفع موانع پیش روی آنها به کار گیرند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، یاسر مرادی در سفر به استان آذربایجان شرقی با حضور در شعب شهرهای ممقان، سردرود، ایلخچی و همچنین دو شعبه ستارخان و شهید بهشتی تبریز با همکاران به گفتگو نشست و در جریان مسائل و مشکلات جاری همکاران و مشتریان شعب قرار گرفته و از آنان خواست تمام تلاش خود را برای حمایت از تولیدکنندگان واقعی و رفع موانع پیش روی آنها به کار گیرند.

وی افزود: تشخیص تولیدکننده واقعی از افرادی که از این نام مقدس سوءاستفاده می‌کنند بسیار اهمیت داشته و باید با وصول سریع‌تر مطالبات معوق، منابع لازم در اختیار واحدهای تولیدی اشتغال‌زا قرار گیرد.

رئیس هیات مدیره بانک صادرات ایران میزان جذب منابع در بانک صادرات ایران را پایین‌تر از میزان رشد نقدینگی در کشور دانسته و تاکید کرد: همکاران غیرتمند این بانک خوشنام باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و امکانات موجود برای به دست آوردن سهم بیشتر از بازار تلاش مضاعف انجام دهند.

مرادی در این سفر با قدردانی از زحمات تمامی همکاران در صف و ستاد، ظرفیت‌های اقتصادی استان آذربایجان شرقی را مورد توجه قرار داد و گفت: این استان یکی از قطب‌های صنعتی و کشاورزی کشور است که سهم قابل توجهی در تولید ناخالص داخلی دارد از این رو گردش منابع مالی استان قابل توجه است و می‌بایست رتبه بانک صادرات ایران از سهم بازار در این استان بیش از گذشته افزایش یابد.

وی تاکید کرد: بخش مهمی از دلایل ایجاد مطالبات رعایت نکردن مقررات و ضوابط اعتباری است و ضرورت دارد به هنگام تشکیل پرونده‌های تسهیلاتی، بهداشت اعتباری با دقت مورد توجه قرار گیرد.

رئیس هیات‌مدیره بانک صادرات ایران همچنین در دیدار با رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت بررسی تخصصی دعاوی بانکی در شعب دارای دانش کافی گفت: نباید اطاله دادرسی و ارجاع پرونده‌های بانکی به کارشناسی‌های متعدد زمینه‌ساز بلاتکلیفی و آسیب به منافع طرفین دعوا شود.

مرادی در این دیدار با اشاره به رسالت‌ها و مسئولیت‌های بانک صادرات ایران افزود: در شرایط تحریم‌های ظالمانه دشمن با تحمیل شدیدترین فشارهای بین‌المللی، بانک صادرات ایران، در راستای مسئولیت‌های خود ایفای وظیفه کرده است و در انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود هم کوتاهی نکرده است.

موسی خلیل‌اللهی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با قدردانی از فعالیت‌های بانک‌های بزرگ استان به‌ویژه مدیریت بانک صادرات ایران و ارتباط مستمر و خوب با دیگر دستگاه‌های اجرایی گفت: مدیریت بانک صادرات استان در جلساتی که همواره تشکیل می‌شود حضور فعال دارد به طوری که در جلسات اقتصاد مقاومتی زحمات مضاعفی را می‌کشند و عملکرد بانک صادرات ایران در کنار برخی بانک‌های استان، رضایت‌بخش است.

رئیس هیات‌مدیره بانک صادرات ایران در این سفر علاوه بر بیان و یادآوری نکات مختلف کاری و اداری در خصوص موضوعات مختلف پای صحبت روسا، معاونان و همکاران خود نشست.

در این برنامه محمود حاتمی مدیر امور شعب شمال کشور و مرتضی علی فتحعلی‌زاده مدیر شعب استان آذربایجان شرقی نیز ایشان را همراهی می‌کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  42