تازه‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری جهان / ابراز نگرانی بانک مرکزی اروپا از قوانین ناهمگون رمزارزها

سرخط اخبار امروز 1401.04.16 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

در حالی که جهان به سمت و سوی مشارکت بیشتر فین‌تک ها و استقبال از برنامه‌های بانکداری باز پیش می‌رود، اما بانک‌های مرکزی بزرگ مانند بانک مرکزی اروپا در پی این هستند تا قوانین یکپارچه‌ای را برای بازار رمزارزها وضع کنند و خرید و فروش این ارزهای دیجیتالی را بیش از پیش تحت کنترل خود داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.04.16 در جهان را در این گزارش بخوانید.

ابراز نگرانی بانک مرکزی اروپا از قوانین ناهمگون رمزارزها

کمیسیون اروپا اخیراً استانداردهایی را برای دارایی‌های رمزنگاری‌شده در سراسر اتحادیه اروپا تعیین کرده است، و قانون‌گذاران همچنان در تلاش هستند تا مانع از وضع قوانین ملی ناهمگون با سیستم کلی شوند. به گزارش فایننشال تایمز، بانک مرکزی اروپا به زودی به بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف هشداری خواهد داد تا اطلاعات خود را در 18 ماه آینده به اشتراک بگذارند و اطمینان حاصل شود که قوانین رمزارزها بین کشورهای مختلف و اتحادیه اروپا قابل اجرا هستند. استانداردهای اتحادیه اروپا، تحت عنوان Markets in Crypto Assets، قرار است در اوایل سال 2023 اجرایی شوند.

American Banker

آمازون سیستم الان بخر، بعدا پرداخت کن (BNPL) را در مصر اجرا می‌کند

آمازون با همکاری فین‌تک vaIU سیستم BNPL را در مصر راه‌اندازی کرد. مصرف‌کنندگان باید گزینه پرداخت خود را انتخاب کنند که بر اساس محدودیت اعتباری ارائه شده توسط valU باید حداقل حدود 26 دلار پرداخت شود. این پرداخت‌ها را می‌توان بین 6 تا 60 ماه بدون پیش‌پرداخت تقسیم کرد.

American Banker

شرکت Wirex اعتبار با پشتوانه رمزارز ارائه می‌دهد

شرکت Wirex، ارائه‌دهنده پرداخت‌های دیجیتالی مستقر در لندن، وام اعتباری با پشتوانه رمزارز به نام Wirex Credit ارائه می‌دهد. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا برای وام‌های تا سقف صد هزار دلار با استیبل‌کوین‌هایی از جمله USD Coin، Tether و NXUSD درخواست دهند. این اعتبار را می‌توان در هر جایی که ویزا یا مسترکارت پذیرفته می‌شود، استفاده کرد.

American Banker

آرژانتین راه را برای بانکداری باز هموار می‌کند

بانک مرکزی آرژانتین راه را برای بانکداری باز هموار می‌کند و مقررات و ابتکارات جدیدی را برای تشویق پرداخت‌های دیجیتال و فعال کردن قابلیت همکاری ارائه می‌کند.

Fintech News

شراکت Revolut و Stripe به هدف گسترش جهانی

شرکت فین‌تک Revolut مستقر در بریتانیا با به هدف پشتیبانی از پرداخت‌ها در بریتانیا و اروپا و گسترش برنامه‌ریزی‌شده فعالیت‌های خود در بازارهای جدید با Stripe وارد مشارکت شده است. شرکت Revolut که برنامه‌ریزی کرده به زودی وارد بازار مکزیک و برزیل شود، قصد دارد از زیرساخت‌های Stripe و حضور بین‌المللی برای ورود به این دو بازار استفاده کند و گزینه‌های پرداخت بومی را ارائه دهد.

Fintech Futures

مترجم: فرزانه اسکندریان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  ⁄  8  =