آغاز ثبت‌نام برای حضور در رویداد توان‌تک

استارت‌آپ‌های حوزه معلولیت تا ۲۳ تیرماه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در پنجمین دوره رویداد توان‌تِک اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و به نقل از روابط عمومی مجتمع رعد، همزمان با بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، پنجمین دوره رویداد توان‌تِک از سوی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با همکاری موسسات و انجمن‌های همکار حوزه معلولیت برگزار می‌شود و استارت‌آپ‌های حوزه معلولیت هم تا ۲۳ تیرماه می‌توانند اقدام به ثبت‌نام در این رویداد کنند.

رویداد توان‌تِک با هدف تغییر نگرش جامعه نسبت به توانمندی‌های افراد دارای معلولیت و رعایت حقوق آنها در فضای استارت‌آپی و کسب‌وکارهای صنعت آی‌تی کشور با گردهمایی شرکت‌های موفق استارت‌آپی و تجارت الکترونیکی و معرفی توان‌یابان موفق و شاغل در این شرکت‌ها از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ مرداد در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

استارت‌آ‌پ‌ها یا صاحبان ایده‌هایی که خدمات‌شان به افراد دارای معلولیت ارائه می‌شود یا از سوی افراد دارای معلولیت تاسیس‌ و اداره می‌شوند می‌توانند با ثبت‌نام در توان‌تِک از تسهیلات ویژه برای حضور در این نمایشگاه بهره‌مند شوند.
علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا روز پنجشنبه ۲۳ تیرماه با مراجعه به وب‌سایت مجتمع رعد نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه توان‌تک به شماره 02188371096 تماس حاصل فرمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  79  =  84