ظهور پلتفرم باما برای قیمت گذاری خودروهای سنگین

پلتفرم «باما» به زودی وارد بازار خودروهای سنگین می‌شود و قرار است قیمت‌گذاری خودروها با استفاده از قابلیت هوش مصنوعی انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، محمدحسن فرازمند مدیر ارشد بازاریابی پلتفرم باما در گفت‌وگو با پیوست می‌گوید: در حال ورود به بازار خودروهای سنگین هستیم و به زودی حوزه قیمت‌گذاری پلتفرم باما نیز از هوش مصنوعی بهره‌مند می‌شود.

فرازمند ادامه می‌دهد: در عین حال که به تازگی از طراحی جدید هویت باما رونمایی کرده‌ایم اتفاقات جدید فناورانه‌ای را در پلتفرم رقم زده‌ایم. در واقع می‌خواهیم به کمک هوش مصنوعی سرویس‌های جدید خودرویی ارائه دهیم و به کاربران کمک کنیم تا قیمت خودرو خود را با دقت بالایی که در فناوری‌های هوش مصنوعی وجود دارد دقیق محاسبه کنند.

به گفته فرازمند اپلیکیشن جدید باما نیز در حال توسعه است و در سال جاری نسخه جدید آن منتشر خواهد شد. او همچنین به‌روزرسانی هویت بصری لوگوی باما را پیش‌‌مقدمه‌ای برای تغییرات مهمی که باما برای آن برنامه‌ریزی کرده به حساب می‌آورد و ادامه می‌دهد: ما جزو اولین کسب‌وکارهای آنلاین بودیم و حالا بعد از ۱۲ سال حضور در بازار خریدوفروش خودرو و تبدیل بازار سنتی به بازاری فعال و آنلاین، تصمیم گرفتیم بیش از پیش پاسخگوی نیاز‌های متغیر هم از سمت خریداران و هم از سمت فروشندگان باشیم. تغییر جدید هویت بصری پلتفرم باما هم در نگاه به وضعیت بازار بوده است و به همین دلیل اسم این تغییر را فیس‌لیفت گذاشتیم که اصطلاحی خودرویی است؛ یعنی همچنان به هویت قبلی وفادار هستیم اما ظاهری به‌روزتر را انتخاب کرده‌ایم.

فرازمند مدیرارشد بازاریابی باما معتقد است تغییر هویت بصری باما پیش‌زمینه تغییرات مهم در این پلتفرم است.
فرازمند می‌گوید تغییرات زیرساختی که در باما در دست انجام است با هدف ساده‌تر کردن کار با پلتفرم صورت گرفته و سرعت کار با آن را نیز افزایش داده است.

مدیر ارشد بازاریابی باما در پایان چشم‌انداز آینده باما را ورود به حوزه‌های جدید خودرویی عنوان می‌کند و می‌گوید: باما بازار خریدوفروش خودرو را تغییر داد و ما نیز در همین راستا همچنان در تلاشیم ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را وارد پلتفرم باما کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  5  =