تسریع افتتاح حساب بانکی به صورت آنلاین

با پیشرفت تکنولوژی انتظار می‌رود که بانک‌ها خدمات مختلف خود را به صورت آنلاین ارائه کنند. ارائه خدمات حضوری باعث بروز مشکلاتی زیادی از جمله ازدحام و شلوغی بانک‌ها و … می‌شود. همچنین در شرایط خاص مثل شیوع بیماری‌های واگیردار مانند کرونا، شرایط ایجاب می‌کند که بانک‌ها خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،امروزه در تمام جهان اکثر خدمات بانکداری به صورت اینترنتی و آنلاین ارائه می‌شود؛ در کشور ایران نیز خدمات بانکداری نوین به تازگی و توسط برخی از بانک‌های دیجیتالی معتبر ارائه شده است. این بانک‌های دیجیتالی خدمات بسیار ویژه‌ای را به صورت آنلاین و در بستر اپلیکیشن به مشتریان خود ارائه می‌دهند. افتتاح حساب بانکی به صورت آنلاین یکی از خدمات تخصصی این بانک‌ها است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

افتتاح حساب بانکی به صورت آنلاین

آیا می‌دانستید که برای افتتاح حساب بانکی حتماً نیاز نیست که به بانک مراجعه کنید؟ امروزه بانک‌های دیجیتال با فعالیت تخصصی و مستمر در زمینه ارائه خدمات آنلاین بانکی همچون افتتاح حساب آنلاین به مردم کمک می‌کنند تا خدمات بانکی‌شان را بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام دهند.

افتتاح حساب بانکی، صدور کارت و دریافت وام از جمله خدماتی هستند که معمولاً باید به صورت حضوری ارائه شوند اما این بانک‌های دیجیتال تمام بایدها را از بین می‌برند و امکان انجام جزئی‌ترین خدمات بانکی را هم فراهم می‌کنند. با وجود این مراکز دیگر نیازی نیست مدت‌ها وقت بگذارید و برای خدمات مختلف به بانک‌ها بروید! کافیست تا از خدمات این مجموعه‌ها استفاده کنید تا در سریع‌ترین زمان حساب بانکی‌تان را به صورت آنلاین برایتان ایجاد کنند یا دیگر خدمات بانکی را در ساده‌ترین حالت ممکن به شما ارائه نمایند.

برای افتتاح حساب آنلاین باید ابتدا یک مرکز ارائه دهنده خدمات آنلاین بانکی پیدا کنید. بانکینو یکی از بهترین بانک‌ها در این زمینه است که به راحتی می‌توانید با ثبت نام در آن از خدماتی که دارد بهره‌مند شوید و کارهای بانکی خود را به صورت آنلاین انجام دهید. بانکینو تحت لیسانس بانک خاورمیانه، تجربه‌ای جدید و فوق‌العاده از خدمات باکیفیت بانکی را در کنار امنیت فوق‌العاده ارائه می‌دهد، یعنی علاوه بر حفظ امنیت حساب‌های بانکی‌تان، به شما خدمات نوین و جدیدی هم ارائه می‌دهد.

چگونه می‌توانیم اقدام به افتتاح حساب آنلاین کنیم؟

برای این کار ابتدا می‌بایست اپلیکیشن بانکینو را نصب و مراحل احراز هویت را پشت سر بگذارید. گذراندن مراحل احراز هویت فقط چند دقیقه زمان می‌برد و به محض اینکه هویت‌تان توسط بانکینو تأیید شد، به راحتی می‌توانید از خدمات این بانک استفاده کنید. استفاده از خدمات بانکی آن هم به صورت آنلاین همواره یکی از اصلی‌ترین نیازهای مردم بود که کسی به آن توجه نمی‌کرد، اما بانکینو این نیاز را رفع کرده و با فراهم کردن یک بستر حرفه‌ای و ایمن توانسته اعتماد بسیاری از کاربران را به دست آورد.

شما با کمک بانکینو دیگر هیچ محدودیت زمانی و مکانی برای دریافت خدمات بانکی و افتتاح حساب آنلاین نخواهید داشت. همانطور که می‌دانید بانک‌ها در ساعات خاصی از روز باز هستند و شما برای دریافت خدمات از آن‌ها مجبور هستید به مراکز و شعب مختلف مراجعه کنید. با وجود بانکینو و خدمات بانکداری نوین، دیگر نیازی به مراجعه حضوری در ساعات خاصی از روز به یک مکان خاص نیست و شما به راحتی می‌توانید با گوشی موبایل خود، از خدمات بانکی بهره‌مند شوید.

در مراحل ثبت نام برای افتتاح حساب آنلاین حتماً دقت کنید که تمام مشخصات خود را به صورت صحیح و بدون هیچ اشتباهی در فرم‌های ثبت نام وارد کنید. در واقع هر فرمی که به صورت آنلاین به شما داده می‌شود را باید با اطلاعات کاملاً دقیق پر کنید تا در نهایت سیستم اجازه دریافت خدمات بانکی را به صورت آنلاین به شما بدهد.

مزایای استفاده از خدمات آنلاین بانکینو

دریافت خدمات آنلاین بانکی

با استفاده از بانکینو خواهید توانست از خدمات بانکی نوین در سریع‌ترین زمان ممکن بهره ببرید. افتتاح حساب آنلاین، دریافت یک کارت بانکی زیبا، دریافت وام، سرمایه گذاری، صدور مجدد کارت، تعویض رمز کارت و … از جمله مهم‌ترین خدماتی هستند که می‌توانید به صورت غیرحضوری و آنلاین از آن‌ها بهره‌مند شوید.

امنیت بسیار بالا

امنیت یکی از ارکان اساسی در تأسیس هر بانک است. بانکینو نیز به عنوان یک بانک دیجیتال با فراهم نمودن بستری ایمن و مطمئن برای انجام خدمات آنلاین بانکی توانسته اعتماد کاربران زیادی را به دست آورد. وجود هوش مصنوعی، استفاده از الگوریتم‌های پیچیده رمزنگاری شده و ابزارهای احراز هویت بایومتریک از جمله اقدامات امنیتی بانکینو در این خصوص است.

دریافت وام

از جمله خدمات و مزیت‌های بسیار ویژه بانکینو امکان ارائه وام بدون ضامن، چک یا سفته است. شما با افتتاح حساب آنلاین در بانکینو خواهید توانست با توجه به اعتبار و امتیازی که دارید، وام‌های اعتباری تا سقف مشخصی را دریافت کنید.

کارت بانکینو، کارتی جذاب و متفاوت

کارت بانکینو با تمام کارت‌های بانکی که تا کنون استفاده کرده‌اید تفاوت دارد. علاوه بر زیبایی و جذابیت ظاهری، ویژگی‌های امنیتی خاصی نیز در کارت‌های بانکینو لحاظ شده است که امنیت کاربران را به بالاترین سطح ممکن می‌رساند.

انتقال وجه ساده و کاربردی

در بانکینو علاوه بر انتقال وجه پایا، ساتنا و کارت به کارت سرویس انتقال وجه لحظه‌ای «پل» هم به تازگی راه اندازی شده است و کاربران می‌توانند بدون محدودیت‌های موجود در اپلیکیشن‌های پرداخت، از این سرویس‌ها و تا حداکثر میزان مجاز در دستورالعمل‌های بانک مرکزی انتقال وجه انجام دهند.

سرمایه‌گذاری

به سادگی و بدون نیاز به طی کردن مراحل پیچیده، می‌توانید در چند دقیقه پول موجود در حساب بانکینوی خود را به صندوق سرمایه‌گذاری منتقل کرده و ۱۸ تا ۲۲ درصد (سالیانه) سود کسب کنید. مزیت صندوق سرمایه گذاری بانکینو، انتقال وجه سریع و بدون محدودیت از حساب به صندوق و بالعکس است.

بانکینو؛ تجربه‌ای متفاوت از خدمات بانکداری

اگر سؤالات بیشتری در مورد افتتاح حساب آنلاین در بانکینو دارید که در طول این مطلب به آن اشاره نکردیم، می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانکینو با کارشناسان این بانک در میان بگذارید. کارشناسان به صورت تخصصی شما را راهنمایی خواهند کرد تا بتوانید به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای حساب بانکی خود را افتتاح کنید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

96  ⁄  16  =