تازه‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری جهان / رشد سود بانک‌های اسلامی عراق

سرخط اخبار امروز 1401.04.15 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

طبق گزارشی که جدیدا منتشر شده است، کارمزد بانکداری سرمایه‌گذاری جهانی با 31 درصد کاهش به پایین‌ترین حد خود در سه سال گذشته رسیده است. این در حالی است که بانک‌های جهانی در حال تحول هستند؛ بانک‌های هندی به سوی خصوصی‌سازی پیش می‌روند و پیش‌بینی می‌شود سود بانک‌های اسلامی عراق ادامه‌دار باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.04.15 در جهان را در این گزارش بخوانید.

حرکت تمام بانک‌های هندی به سوی خصوصی‌سازی

با توجه به این‌که دولت هند احتمالاً لایحه‌ای را در جلسه آتی مجلس این کشور ارائه خواهد کرد، بانک‌های بیشتری به سمت خصوصی‌سازی پیش خواهند رفت. اما به گفته تحلیل‌گران و بانکداران، دولت ابتدا باید گزارش خود را در حوزه برداشت از سرمایه تکمیل کند.

Money Control

 

بانک دیجیتال Zand مجوز بانکداری امارات را دریافت کرد

استارت‌آپ بانکداری دیجیتال اماراتی Zand که خدمات خرده‌فروشی و شرکتی ارائه می‌کند، روز گذشته اعلام کرد که مجوز بانکداری را از بانک مرکزی امارات متحده عربی دریافت کرده است.

Reuters

 

رشد سود بانک‌های اسلامی عراق

بر اساس گزارش Fitch Ratings، دارایی‌های بخش بانکداری اسلامی عراق احتمالاً در میان‌مدت به رشد خود ادامه خواهد داد. این امر با استراتژی دولت برای ترویج امور مالی اسلامی و فراگیری مالی در بحبوحه نفوذ کم بانکداری در عراق پشتیبانی خواهد شد.

Zawya

 

کارمزد بانکداری سرمایه‌گذاری جهانی با 31 درصد کاهش به پایین‌ترین حد خود در سه سال گذشته رسید

طبق گزارش Refinitiv، کارمزدهای بانکداری سرمایه‌گذاری در سراسر جهان در نیمه نخست سال 2022 به 56.7 میلیارد دلار رسید که نشان‌دهنده کاهش 31 درصدی نسبت به نیمه نخست سال 2021 است.

Zawya

 

WeChat Pay و AliPay+ امکان پرداخت موبایلی را در قطر فراهم می‌کنند

بانک ملی قطر (QNB) نخستین بانک در قطر است که خدمات پرداخت تلفن همراه WeChat Pay و AliPay+ را راه اندازی می‌کند.

Finextra

 

همکاری Cellebrite و Chainalysis

Cellebrite DI Ltd، پیشرو در حوزه راه‌حل‌های هوش دیجیتال (DI) برای بخش‌های عمومی و خصوصی جهانی، و Chainalysis، پلتفرم داده‌های بلاک‌چین، مشارکت خود را آغاز کرده‌اند تا مشتریان بتوانند به راحتی فعالیت‌های مجرمانه مربوط به ارزهای دیجیتال را شناسایی و ارزیابی کنند.

Finextra

 

مترجم: فرزانه اسکندریان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  ⁄    =  8