جهش شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در صنعت پرداخت کشور

کسب 8/93درصد از سهم بازار تراکنش ها در خردادماه

بر اساس گزارش اقتصادی شاپرک در خردادماه، پرداخت الکترونیک پاسارگاد موفق شد که در شاخص تعداد تراکنش کل با کسب 8/93 درصد از سهم بازار از شرکت آسان پرداخت پرشین پیشی گیرد و رتبه چهارم این شاخص را در صنعت پرداخت الکترونیک کشور به خود اختصاص دهد و جایگاه خود را در این شاخص ارتقاء بخشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بر اساس گزارش اقتصادی شاپرک در خردادماه، پرداخت الکترونیک پاسارگاد موفق شد که در شاخص تعداد تراکنش کل با کسب 8/93 درصد از سهم بازار از شرکت آسان پرداخت پرشین پیشی گیرد و رتبه چهارم این شاخص را در صنعت پرداخت الکترونیک کشور به خود اختصاص دهد و جایگاه خود را در این شاخص ارتقاء بخشد.

همچنین با کسب سهم بازار 10/91 درصد در شاخص مبلغ تراکنش کل، جایگاه ششم همچنان در اختیار شرکت مذکور است.

این شرکت با رشد مستمر و پیوسته خود در یکسال گذشته، نشان داده است که با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند می‌تواند گوی سبقت را از رقبا ربوده و پله‌های ترقی را طی کند.

نظر به سیاست‌های مشتری محور پرداخت الکترونیک پاسارگاد و ارائه خدمات نوین و متنوع بانکداری نظیر سانا، آوند، سانیار، پی‌پاد و دریافت نظرات و بازخورهای ارزشمند از پذیرندگان و دارندگان کارت، این شرکت موفق شد سهم بیشتری از بازار صنعت پرداخت کشور را در اکثر شاخص‌ها به خود اختصاص دهد.

ثبات مدیریت، تداوم اجرای سیاست گذاری های بلند مدت و همکاری با بانک های مطرح کشور این توان را در این شرکت ایجاد کرده است که همواره در مسیر رشد قدم بردارد و متنوع‌ترین خدمات خود را در حوزه پرداخت ارائه دهد و قله های پیشرفت را فتح نماید.

منبع: روابط عمومی پرداخت الکترونیک پاسارگاد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄  10  =