تازه‌ترین اخبار فناوری مالی و بانکداری جهان/ بانک وست پک (Westpac) نرم افزاری را به شرکت های کوچک و متوسط ارائه می دهد

سرخط اخبار امروز 1401.04.08 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

بانک استرالیایی وست پک (Westpac)به مشاغل کوچک فناوری ارائه می دهد که به آنها امکان می دهد تا بدون تماس و تنها از طریق یک برنامه در تلفن های همراه اندروید خدمات پرداخت انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،شرکت ها به دنبال ارائه روش‌های درمانی دیجیتال جهت ارائه خدمات درمانی پزشکی از راه دور، با شیوه‌های ترکیبی از فناوری و روش‌های جدید پرداخت هستند. سازمان بانکداری اروپا (EBA) اتخاذ یک رابط برنامه‌نویسی کاربردی (API)استاندارد در سراسر اروپا را برای تقویت روند تطابق با بانکداری باز توصیه کرد. RTGS.global در کنفرانس پرداخت بانک‌های مرکزی در آتن راه‌حل انعطاف‌پذیر جدیدی به نام RTGS.global ARK را معرفی کرده است. بانک گیت هاوس یک اپلیکیشن موبایلی راه اندازی کرده که به مشتریان در مدیریت حساب های پس انداز شخصی شان در iOS و اندروید کمک می کند.

بانک وست پک (Westpac) نرم افزاری را به شرکت های کوچک و متوسط ارائه می دهد

به گزارش فاین اکسترا، برنامه تپ آن فون (Tap on Phone)، بانک استرالیایی وست پک از فناوری موسوم به Airpay TAP و سیستم‌های پرداخت محلی کوئست استفاده می‌کند، این برنامه پیش از آنکه در اوایل سال 2023 به طور گسترده‌ در دسترس عام قرار گیرد، تنها با مشتریان منتخب در مشاغل کوچک آزمایش می شود.

شرکت‌ها این برنامه نقطه فروش را دانلود کرده و بدون نیاز به سخت‌افزار تجاری سنتی پرداخت‌های خود را انجام می دهند، این پرداخت ها امن بوده و نیازی هم به تماس با تلفن همراه یا تبلت برای انجام آنها نیست.

طرح های پرداختی که به پیشبرد پذیرش پزشکی از راه دور بیمار کمک می کند

به گزارش پی منتس، با افزایش استفاده از خدمات پزشکی از راه دور در دو سال گذشته، نقاط قوت و محدودیت های آن بیش از پیش مشخص شده است و به همین خاطر شرکت های فعال در این حوزه به دنبال رفع برخی نواقص هستند.

به عنوان مثال سلامت روان/رفتار یکی از زمینه‌های واضحی است که توضیح می‌دهد چرا وزارت بهداشت آمریکا در حال تلاش برای توسعه خدمات پزشکی از راه دور در این حوزه است. برک یکی از مقامات اجرایی طرح مذکور می گوید: رویکرد ما و شرکایمان تأمین مالی کامل بیمار است و این مهم از طریق روش‌های متفاوتی دنبال می شود. بدین منظور در طول کل مسیر حمایتی، بیماران به منابع مالی دسترسی دارند، آنها به وسیله CareCredit بخشی از هزینه های خود را پرداخت می کنند.

سازمان بانکداری اروپا داشتن یک رابط برنامه‌نویسی کاربردی (API)استاندارد را برای بانکداری باز توصیه می کند

به گزارش پی منتس، مذاکره کنندگان اتحادیه اروپا در این هفته به بحث در مورد محدوده مقررات ارزهای دیجیتال ادامه خواهند داد. توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و مقررات ضد پولشویی ممکن است در مرکز توجه این اجلاس باشد. شاید مبتکرانه‌ترین و در عین حال چالش‌برانگیزترین پیشنهاد سازمان بانکداری اروپا درباره تقویت روند اجرای مقررات بانکداری باز و تأمین مالی باشد. سازمان تنظیم مقررات بانکی از کمیسیون می خواهد تا امکان به کارگیری یک رابط برنامه‌نویسی کاربردی (API) استاندارد در سراسر اتحادیه اروپا را برای توسعه این صنعت بررسی کنند.

RTGS.global از راه حل انعطاف پذیری پرداخت های صنعتی پرده برداری می کند

به گزارش فاین اکسترا، شرکت آر تی جی اس به عنوان نسل بعدی شرکت‌های تامین کننده زیرساخت بازار مالی جهانی، برنامه جدید خود را به عنوان یک سرویس تسویه احتمالی برای سیستم‌های پرداخت داخلی با ارزش بالا توصیف کرده است، سرویسی که البته عمدتاً توسط بانک‌های مرکزی اداره می‌شود.

RTGS.global همچنین شبکه تسویه حسابی را اجرا می کند که بانک ها را قادر می سازد تا نقدینگی خود را به صورت ایمن در قالب سیستم پرداخت ارزی پرداخت در مقابل پرداخت (PvP) مبادله کنند، این سیستم به حذف ریسک تسویه  در معاملات ارزی هم کمک می کند.

رونمایی بانک گیت هاوس از اپلیکیشن جدید پس انداز

به گزارش فاین اکسترا، این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا موجودی حساب، تراکنش های اخیر و اطلاعات شخصی که برای حساب نگهداری می شود را مشاهده کنند. کاربران همچنین می توانند تراکنش های معلق و پردازش نشده را مشاهده و حذف کنند و وجوه را بین حساب های پس انداز بانک گیت هاوس برداشت یا انتقال دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  20