تازه‌ترین اخبار فناوری مالی و بانکداری جهان/ قوانین جدید هند برای برون سپاری فناوری اطلاعات در بخش خدمات مالی

سرخط اخبار امروز 1401.04.07 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

بانک مرکزی هند، (RBI)، قرار است قوانین جدیدی را برای برون سپاری فناوری اطلاعات در بخش خدمات مالی وضع کند. موسسه مالی هارگریوس لنسدان (Hargreaves Lansdown) شرکت ایکاسپند (Ecospend) ارائه‌دهنده پیشرو بانکداری باز در بریتانیا را به منظور ارائه خدمات پرداخت به مشتریان خود انتخاب کرده است. جی پی مورگان و سی تی گروپ قصد دارند سود سهام خود را در سه ماهه آینده بدون تغییر و افت همچنان حفظ کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار فناوری مالی و بانکداری امروز 1401.04.07 در جهان را در این گزارش بخوانید.

 

وضع قوانین سخت گیرانه هند به منظور برون سپاری فناوری اطلاعات

به گزارش فاین اکسترا، بانک مرکزی هند، (RBI)، قرار است قوانین جدیدی را برای برون سپاری فناوری اطلاعات در بخش خدمات مالی وضع کند.

پیش نویس این قانون جدید در واکنش به یک سری اشکالات فنی در بازار بانکی هند و نگرانی از وابستگی فزاینده به ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث صادر شده است.

نهادهای تحت نظارت (RE) به طور گسترده از فناوری اطلاعات (IT) و خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات (ITeS) در تجارت و خدمات خود با وابستگی فزاینده به اشخاص ثالث، استفاده کرده‌اند.

چنین اتکایی به فناوری اطلاعات و خدمات مبتنی بر آن که توسط اشخاص ثالث ارائه شده نهادهای تحت نظارت را در معرض خطرات مختلفی قرار می دهد.

 

هارگریوس لنسدان گزینه پرداخت ایکاسپند را برای بانکداری باز انتخاب می‌کند

به گزارش فاین اکسترا، موسسه مالی هارگریوس لنسدان (Hargreaves Lansdown) شرکت ایکاسپند (Ecospend) ارائه‌دهنده پیشرو بانکداری باز در بریتانیا را به منظور ارائه خدمات پرداخت به مشتریان خود انتخاب کرده است.

راه حل ایکاسپند به مشتریان بانک هارگریوس لنسدان این امکان را می دهد که به راحتی، ایمن تر و بدون نیاز به کارت اعتباری، مستقیماً از طریق حساب های خود در بانک پرداخت داشته باشند.

در این روش دیگر نیاز به وارد کردن جزئیات کارت هنگام انتقال پول به حساب حذف شده، اتفاقی که خود به طور قابل توجهی خطاهای مربوط به ورود اطلاعات و کلاهبرداری را کاهش می‌دهد.

پرداخت از طریق خدمات بانکداری آنلاین انتخابی مشتری در برنامه یا وب سایت که معمولاً با استفاده از شناسه بیومتریک انجام می‌شود، مجاز است و تجربه‌ای بی نقص و ایمن را ایجاد می‌کند.

 

جی پی مورگان و سیتی گروپ برای ثابت نگه داشتن سود سهام خود تلاش می‌کنند

به گزارش امریکن بانکر، جی پی مورگان و سی تی گروپ با تلاش برای حفظ ارزش سهام خود از چندین بانک بزرگ دیگر که در حال افزایش پرداخت به سهامداران‌شان هستند، جدا می شوند.

اکنون در شرایط کنونی و با توجه به انتظارات مبنی بر افزایش حداقل سرمایه نظارتی آنها در اواخر سال جاری، اتخاذ رویکرد سنجیده‌تری نسبت به توزیع سرمایه از سوی دو این دو بانک بزرگ چندان هم تعجب‌آور نیست.

 

نکول یکی از برجسته‌ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری کریپتو در پرداخت وام 670 میلیون دلاری

به گزارش سی ان بی سی، کارگزاری دارایی دیجیتال وویجر صبح روز دوشنبه اطلاعیه‌ای صادر و در این اطلاعیه بیان داشت که صندوق در بازپرداخت وام 350 میلیون دلاری استیبل کوین دلار آمریکا، USDC و 15250 بیت کوین دیگر به ارزش حدود 323 میلیون دلار با قیمت‌های امروز ناتوان است.

 

شرکت بلاک چین SETL توسط فین تک ترکیه خریداری شد

به گزارش فاین اکسترا، این خبر توسط SETL در توییتر تایید شده است. این شرکت در این باره اظهار داشت: با هیجان اعلام می‌کنیم که پلتفرم خدمات مالی کولندی (Colendi)در حال خرید SETL است.

ما نقش برجسته خود را در RegFi همچنان حفظ و همزمان سرمایه گذاری خود را در فضای خدمات مالی غیر متمرکز (DeFi)با توسعه یک بلاک چین عمومی آغاز می‌کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  20