تازه‌ترین اخبار فناوری مالی و بانکداری جهان/صرافی کریپتو FTX به دنبال اضافه کردن سهام بلاک فی به پورتفوی خودش است

سرخط اخبار امروز 1401.04.06 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

صرافی ارزهای دیجیتال FTX در حال مذاکره برای خرید بخشی از سهام شرکت سرمایه گذاری رمزارز بلاک فی (BlockFi) است. همچنین شرکت شکلات سازی مارس می خواهد محصولات ام اند ام را به NFT تبدیل کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار فناوری مالی و بانکداری امروز 1401.04.06 در جهان را در این گزارش بخوانید.

 

صرافی کریپتو FTX به دنبال اضافه کردن سهام بلاک فی به پورتفولیوخودش است

افراد مطلع به وال استریت ژورنال گفتند که صرافی ارزهای دیجیتال FTX در حال مذاکره برای خرید بخشی از سهام شرکت سرمایه گذاری رمزارز بلاک فی (BlockFi) است.

به گزارش پیمنتز،” بلاک فی”  و” اف تی اکس” در حال بحث و گفتگو پیرامون این همکاری هستند و هنوز توافق قطعی حاصل نشده است.

بازار کریپتو از زمان رسیدن به سقف قیمت خود در ماه نوامبر، از اوایل ماه مه، حدود 2 تریلیون دلار از ارزش خود را از دست داده و حدود 40 میلیارد دلار دارایی ارزهای دیجیتال هم از بین رفته است.

شرکت شکلات سازی مارس می خواهد محصولات ام اند ام را به NFT تبدیل کند

به گزارش پیمنتز، مایکل کوندودیس، وکیل شرکت مارس این خبر را در توییتر به اشتراک گذاشت و اضافه کرد که این برنامه شامل  ان اف تی ها و توکن های دیجیتال برای آب نبات مجازی و تنقلات می شود.

علاوه بر این، برنامه فوق همچنین به دنبال علامت تجاری نرم‌افزاری برای احراز هویت، ذخیره و انتقال توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، ارزهای دیجیتال و توکن‌ها و مجموعه‌های رمزنگاری است.

این خبر چند هفته پس از آن منتشر شد که شرکت کرافت فود هم درخواست علامت تجاری برای طیف وسیعی از محصولات غذایی اش را ارائه کرده بود.

استارت‌آپ آفریقای جنوبی 23 میلیون دلار برای گسترش تجارت تامین مالی انرژی جمع‌آوری می‌کند

به گزارش پیمنتز، این استارت آپ در سال 2018 تاسیس شد تا محصولات تامین مالی انرژی متمرکز بر فناوری را به خانواده‌های کم درآمد آفریقایی ارائه دهد.

آنها تا به امروز، برای 30هزار خانه در مناطق محروم مالاوی و اوگاندا برق فراهم کرده اند.

روند تزریق سرمایه به استارت آپ زرد تقریباً دو سال پس از آن صورت می گیرد که این شرکت موفق شد 3.3 میلیون دلار سرمایه جذب کند.

صرافی رمزارز بیت پاندا (Bitpanda) دست به تعدیل نیروهای کاری اش می زند

به گزارش فاین اکسترا، پلتفرم سرمایه گذاری دیجیتال بیت پاندا اعلام کرد که تعداد کارکنان خود را از بیش از 1000 نفر به حدود 730 تن کاهش می دهد.

این شرکت همچنین برخی از پیشنهادات کاری پذیرفته شده راهم لغو می کند.

این حرکت کمتر از یک سال پس از آن صورت می‌گیرد که بیت پاندا ارزش خود را به 4.1 میلیارد دلار رساند.

بنیانگذاران این شرکت در پیامی به کارکنان خود گفتند که بیت پاندا باید تغییرات اساسی در نحوه عملکردش ایجاد کند.

مستر کارت برنامه تازه ای را برای بانکداری باز راه اندازی کرد

مستر کارت چند بانک و موسسه مالی غول پیکر در سراسر جهان را برای پیوستن به این طرح انتخاب کرده است.

این موسسات قرار است بر اکوسیستم مسترکارت متشکل از بانک ها، بازرگانان، شرکا و بازیگران حوزه دیجیتال آن در سراسر جهان دسترسی داشته باشند.

مستر کارت درباره این طرح و مشارکت شرکت های بین المللی می‌گوید: ما از راه‌اندازی برنامه بانکداری باز خود و استقبال پنج استارت‌آپ با رشد بالا از سراسر جهان برای همکاری جهت سرعت بخشیدن به نوآوری بانکداری باز، هیجان‌زده هستیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  3  =  5