رونمایی از گوشی هوشمندی برای فعالان رمز ارز

شرکت فعال در حوزه رمز ارز سولانا به‌تازگی از یک گوشی هوشمند جدید تحت عنوان Saga با تمرکز روی قابلیت‌های رمز ارز رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، این گوشی هوشمند که پیش‌تر با نام Osom OV۱ شناخته می‌شد، توسط تیمی از مهندسان و طراحان سابق شرکت Essential طراحی شده و اکنون با نام و کاربردهای جدید معرفی شده است. طبق گفته شرکت سولانا، موبایل هوشمند Saga با قیمت هزار دلار و از سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳ وارد بازار خواهد شد.

آنهایی که قصد خرید این گوشی را دارند، می‌توانند با پرداخت ۱۰۰ دلار، Saga را برای خود سفارش دهند تا در موعد اعلام ‌شده، آن را دریافت کنند. اما در خصوص مشخصات این گوشی باید گفت Saga که با همکاری مهندسان OSom ساخته شده، از یک نمایشگر ۶۷/ ۶ اینچی اولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، حافظه داخلی در دو نسخه ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی و پردازنده قدرتمند و جدید اسنپ‌دراگون ۸ پلاس نسل اول بهره می‌برد. برای عکاسی نیز می‌توان از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی که در کنار آن یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید قرار گرفته، استفاده کرد. این دستگاه برای افرادی که در دنیای کیف‌پول‌های کریپتو، وب۳ وNFTها حضور دارند طراحی شده و از یک ویژگی منحصر به‌فرد که همان پشتیبانی از برنامه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک‌چین سولانا است، بهره می‌برد. بلاک‌چین سولانا در حوزه فروش NFT با اتریوم رقابت می‌کند.

منبع: دنیای اقتصاد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  4