تازه‌ترین اخبار فناوری مالی و بانکداری جهان/ Revolut محصول BNPL را در سراسر اروپا عرضه می کند

سرخط اخبار امروز 1401.04.04 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

Revolut محصول جدید خود برای پرداخت اقساط آنلاین(BNPL) را با نام Pay Later در اروپا عرضه می کند. همچنین شرکت Salesforce روز پنجشنبه اعلام کرد مجموعه محصولات خاص خود را برای ارائه خدمات مالی، از جمله برای بانک ها، شرکت های مدیریت ثروت و شرکت های بیمه، گسترش داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار فناوری مالی و بانکداری امروز 1401.04.04 در جهان را در این گزارش بخوانید.

 

شراکت Brim Financial با Air France-KLM برای راه اندازی برنامه مستر کارت در کانادا

به گزارش فاین اکسترا، بریم فایننشال، یکی از فین‌تک‌هایی است که طی سالیان اخیر سریع‌ترین رشد را داشته و یکی از صادرکننده های کارت اعتباری دارای مجوز است. این فین تک روز گذشته همکاری خود را با  ایرفرانس- کی ال ام کانادا اعلام کرد. برنامه مشترک ایرفرانس و کی ال ام تحت عنوان پرواز آبی از پلتفرم فناوری سرتاسری بریم برای راه‌اندازی محصول و پلتفرم مستر کارت منحصربه‌فرد در بازار کانادا استفاده می‌کند.

ایرفرانس-کی ال ام اولین شریک بریم در صنعت هوانوردی است. همکاری بریم با این شرکت هواپیمایی پاداش‌های هدفمندتری را به مشتریان وفادار برنامه پرواز آبی یا همان Flying Blue ارائه می‌کند.

 

جذب 107 میلیون دلار توسط شرکت زیرساخت فین‌تک Prime Trust

به گزارش فاین اکسترا،FIS ،Fin Capital، Mercato Partners، Kraken Ventures، Commerce Ventures، William Blair & Company، Decasonic، University Growth Fund، Gaingels، GateCap Ventures، و Seven Peaks Ventures از جمله شرکت هایی هستند که به این دور سرمایه گذاری پیوستند.

پرایم تراست خدمات مالی اصلی API و ویجت‌های plug and play را ارائه می‌کند که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد به سرعت آنها را راه‌اندازی کنند. اقدام فوق زیرساخت‌های حیاتی بسیاری از صرافی‌های رمزنگاری پیشرو، سازندگان NFT، کیف‌پول‌های دیجیتال، ATS، RIA، کارگزاری ها، بانک‌ها و نئوبانک‌ها را تقویت می‌کند.

 

KeyBank برای ارائه خدمات مالی به محصولات اختصاصی Salesforce روی می آورد

به گزارش امریکن بانکر، یکی از ویژگی‌های محصولات جدید Salesforce این است که به نمایندگان ارائه کننده خدمات به مشتری اجازه می‌دهد تا در یک کانال مرکزی Slack با یکدیگر همکاری کنند. KeyCorp در کلیولند یکی از مؤسسات مالی است که از ویژگی های جدید به ویژه برای مشتریان مدیریت ثروت و بانکداری تجاری خود استفاده می کند. هدف از به کار گیری این محصولات نیز افزایش بهره وری و بهبود شخصی سازی است.

 

هک 100 میلیون دلاری و مشکل پرداخت های زنجیره ای کریپتو

به گزارش پیمنتز، یا سرقت این 100 میلیون دلار جمع رقم سرقتی تنها در سال 2022 به بیش از 1 میلیارد دلار می رسد. از این میزان 612 میلیون دلار تنها با هک پل در سال 2021  به سرقت برده و سپس بازگردانده شد.

در این مورد اخیر، هدف هوریزون بود، پلی که به دارندگان کریپتو اجازه می‌دهد تا با سپرده‌گذاری ETH یا BNB خود در پروتکل پل و برداشت توکن‌های ONE پیچیده بومی، پرداخت‌هایی را بین بلاک چین هارمونی و زنجیره هوشمند اتریوم یا بایننس انجام دهند.

Revolut محصول BNPL را در سراسر اروپا عرضه می کند

به گزارش فاین اکسترا، به گفته  Revolut،  Pay Later اولین محصول BNPL در ایرلند خواهد بود که دارای محدودیت اعتباری تایید شده آن هم با قیمتی مناسب است. علاوه بر این، مشتریان با این فناوری به جای محدود شدن به شراکت‌های تجاری خاص، امکان کنترل زمان برای پرداخت دیرتر را خواهند داشت.

1.9 میلیون بزرگسال دارای حساب Revolut در ایرلند هستند، جایی که سرویس Pay Later در ابتدا آنجا ارائه خواهد شد.

 

 

 

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  50