تازه‌ترین اخبار فناوری مالی و بانکداری جهان/ رونمایی Kasheesh از پلتفرم پرداخت های اقساطی آنلاین

سرخط اخبار امروز 1401.04.03 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

استارت‌آپ آمریکایی Kasheesh یک پلتفرم دیجیتال رایگان راه‌اندازی کرده که به کاربران امکان می‌دهد پرداخت‌ خریدهای آنلاین خود را از طریق چندین روش متفاوت انجام دهند. همچنین مسترکارت اخیراً با شرکت Spire برای توسعه بانکداری دیجیتال در منطقه خاورمیانه به توافق رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار فناوری مالی و بانکداری امروز 1401.04.03 در جهان را در این گزارش بخوانید.

 

همکاری مسترکارت با تیم بانکداری باز شرکت Spire در خاورمیانه

به گزارش پیمنت، شرکت Spire بانکداری باز را در کشورهای شورای همکاری خلیج فارس توسعه می دهد و حالا با همکاری مسترکارت به دنبال طراحی یک پلت فرم رفاه مالی مجهز به هوش مصنوعی (AI) است.

این فرآیند از طریق یکپارچه‌سازی، داده‌های تجاری را در بخش های مختلف برای مشتریان و بانک‌ها دسته بندی می‌کند.

با این اتفاق هم مشتریان درک بیشتری از جزئیات تراکنش‌های خود خواهند داشت و هم بانک‌ها می‌توانند در زمان هم صرفه‌جویی کنند

فین‌تک‌ها به دنبال حل چالش شمول مالی در نیجریه

هنگامی که صحبت از مقابله با فقر و بهبود کیفیت زندگی جوامع فقیر و محروم جهان می شود، مفهوم شمول مالی توسط دولت ها، سازمان های غیردولتی (NGO) و مشاغل به عنوان شاخصی از توانایی مردم برای دسترسی به خدمات بانکی و مالی مورد توجه قرار می‌گیرد.

در دنیایی که حوزه دیجیتال روز به روز پیشرفت می‌کند، افرادی که تنها گزینه‌های پرداخت و پس‌اندازشان مبتنی بر پول نقد است، اکنون در کل اقتصادهای جهان با مشکل رو به رو هستند و فرصتی برای پس‌انداز، سرمایه‌گذاری، وام گرفتن و خرید ندارند.

BlSockpaces روابط بانکی خود را با Cogent Bank اعلام کرد

به گزارش prnewswire، بلاک اسپیسز یک پلت فرم یکپارچه سازی B2B است که برنامه های تجاری را به شبکه های بلاک چین متصل می کند.

این شرکت روز گذشته رابطه بانکی خود را با Cogent Bank اعلام کرد. این اعلامیه در انجمن بانکداران فلوریدا (FBA)، یکی از قدیمی ترین انجمن های تجاری فلوریدا از سال 1888 اعلام شد.

از آنجایی که کوجنت بانک بر ارائه خدمات انعطاف‌پذیر، نوآورانه و آینده‌نگر تمرکز می‌کند، این رابطه به شرکت اجازه می‌دهد تا از پلتفرم پرداخت بی‌درنگ، توکن‌سازی شده، ابزارهای مدیریت خزانه‌داری پیشرفته و دروازه API برای یکپارچه‌سازی داده‌های خود استفاده کند.

رونمایی Kasheesh از پلتفرمی برای تقسیم پرداخت های آنلاین

به گزارش فاین اکسترا، Kasheesh این برنامه را طراحی کرده تا کاربران امکان داشته باشند به صورت آنی، سرویس اعتباری قرضی یا هدیه کارت هرگونه که دوست داشتند خریدهای آنلاین خود را پرداخت کنند.

این شرکت در مورد جزئیات طرح می گوید که برنامه افزودنی مرورگر مبتنی بر وب آن به سه طریق به خریداران آنلاین آمریکایی کمک قابل توجهی می کند و مزیت های مطلوبی هم دارد که به شرح زیر است:

نخست باعث کاهش بار هزینه بر روی کارت های فردی در هر خرید می شود، دوم به ایجاد امتیازات اعتباری و پاداش کارت کمک می کند و سوم باعث به حداکثر رساندن حریم خصوصی از طریق تولید خودکار شماره کارت رمزگذاری شده جدید برای هر خرید می شود.

BofA در iCapital سرمایه گذاری می کند

به گزارش فاین اکسترا، نانسی فهمی، از مقامات بانک اف آمریکا می‌گوید: «آی کپیتال و بانک آمریکا این باور را دارند که سرمایه‌گذاری‌های جایگزین جزء مهمی از یک سبد دارای تنوع مطلوب است.

بنابراین آموزش و خدمات به مشاوران و مشتریان ضروری خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  16