تازه‌ترین اخبار فناوری مالی و بانکداری جهان/ راه اندازی مرکز توسعه متاورس توسط بانک های ایتالیایی

سرخط اخبار امروز 1401.04.02 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

بانک های ایتالیایی Sella و dpixel واقع در تورین، از استارت‌آپ‌های داخلی و بین‌المللی برای سرمایه گذاری و کمک فنی جهت توسعه مفاهیم وب3 حمایت می‌کنند. همچنین فین‌تک Fido مستقر در غنا، 30 میلیون دلار از سرمایه‌گذاران بین‌المللی جذب کرده تا پلتفرمی برای بررسی شرایط وام دهندگان ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار فناوری مالی و بانکداری امروز 1401.04.02 در جهان را در این گزارش بخوانید.

 

سرمایه گذاری 30 میلیون دلاری یک استارت آپ آفریقایی برای پلتفرم جدید وام دهی

به گزارش فاین اکسترا، فین تک فیدو پیش‌تر از فناوری مستقل و سیستم ماشینی برای بررسی سریع شرایط شهروندان متقاضی وام استفاده می‌کرد.

مدل Fido به طور خودکار داده‌های موجود در مورد وام گیرندگان احتمالی را جمع‌آوری می‌کند و در زمان واقعی از طریق یک برنامه تلفن همراه به جمع بندی می‌رسد.

این استارت‌آپ گفت از این بودجه برای تحقیق و توسعه بیشتر فناوری مذکور استفاده خواهد کرد و هدف آن گسترش پلت فرم Fido برای وام دهندگان در سراسر آفریقا است.

حامیان فیدو شامل فورتیسیمو کپیتال مستقر در اسرائیل و یارد ونچرز مستقر در بوستون هستند. فیدو تا به امروز حدود 38 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

راه اندازی مرکز توسعه متاورس توسط بانک های ایتالیایی

به گزارش کراود فاند اینسایدر، بانک های ایتالیایی Sella و dpixel واقع در تورین، از استارت‌آپ‌های داخلی و بین‌المللی برای سرمایه گذاری و کمک فنی جهت توسعه مفاهیم وب3 حمایت می‌کند.

حوزه وب3 مبتنی بر خدمات مالی است که باید ظرف مدت شش تا ۱۰ ماه برای عرضه به بازار آماده ‌شود.

مجموعه نامزدهای علاقه مند به دریافت کمک مالی در نهایت به پنج استارت آپ محدود می شوند که هر کدام 100 هزار یورو بودجه برای توسعه زیرساخت‌های خود دریافت می کنند.

این حوزه‌های زیرساختی ممکن است شامل امور ارتباط، بازی، بازاریابی یا امور مالی باشند.

BlockFi تسهیلات اعتباری 250 میلیون دلاری از FTX دریافت می کند

به گزارش کراود فاند اینسایدر، زک پرینس، بنیانگذار و مدیر عامل BlockFi، در یک رشته توییت، از اختصاص بودجه ای خبر داد که به وسیله آن می‌تواند ترازنامه این شرکت فعال در حوزه رمزنگاری را تثبیت کند.

دریافت این بودجه البته مشروط به اجرای اسناد قطعی می باشد و هر دو شرکت در انتظار طی فرآیند قانونی هستند. انتظار می‌رود طی روزهای آینده این فرآیند تکمیل شود.

بانک عرب تونس با فناوری بانکداری اصلی Temenos کار می کند

به گزارش فین تک فیوچرز، این بانک تونسی که به شرکت‌ها و مشتریان خرد خدمات ارائه می‌دهد در واقع بخشی از گروه بانک عرب یکی از بزرگترین موسسات مالی در خاورمیانه با 1300 کارمند و 134 شعبه در سراسر تونس است.

احمد رجیبا، مدیرعامل بانک عرب تونس در مورد کار این بانک با پلتفرم Temenos می‌گوید: این یک گام بزرگ رو به جلو در نقشه راه استراتژیک بانک و توسعه بیشتر تحول دیجیتال است.

پلت فرم بانکی ذکر شده یک فناوری مدرن و چابک برای توسعه محصولات و خدمات متمایز و انطباق با تغییر انتظارات مشتریان و تحول بازار است.

استقرار بانکداری باز در اروپا، آفریقا و خاورمیانه

به گزارش پیمنت، در سطح جهانی، چارچوب های بانکداری باز برای اولین بار در اروپا پدیدار شد و حالا در حال انتقال به خاورمیانه و آفریقا است. مدل پایه این نوع بانکداری در این مناطق برای پاسخگویی بهتر به نیازهای بازارهای محلی و انطباق با محیط های نظارتی و تجاری خاص آنها اقتباس شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

89  −  81  =