تازه‌ترین اخبار فناوری مالی و بانکداری جهان/ بانک HDFC به دنبال ایجاد هسته‌های جدید پرداخت است

سرخط اخبار امروز 1401.04.01 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

مدیرعامل بانک HDFC گفت که این بانک با مشارکت یک استارتاپ در حال ایجاد واحدهای جدیدی در حوزه بانکداری مرکزی است. همچنین شرکت آمازون اعلام کرده که تلاش خود را برای تمرکز بر گسترش شبکه کوانتومی به کار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری امروز 1401.04.01 در جهان را در این گزارش بخوانید.

 

هک اطلاعات 1.5 میلیون مشتری بانک Flagstar

به گزارش تک کرانچ، این بانک آمریکایی طی دو روز در ماه دسامبر هک شد و مهاجمان ناشناس نام هر مشتری یا شناسه شخصی دیگر را همراه با شماره تامین اجتماعی آنها به سرقت بردند.

این اولین باری نیست که اطلاعات مشتریان Flagstar در معرض خطر قرار می‌گیرد.

آمازون تلاش های خود را با تمرکز بر شبکه کوانتومی گسترش می دهد

به گزارش تک کرانچ، این شرکت امروز مرکز AWS برای شبکه‌های کوانتومی را راه‌اندازی کرد، یک تلاش تحقیقاتی جدید که هدف آن پیشبرد علم و مهندسی شبکه‌سازی کامپیوترهای کوانتومی برای ساخت شبکه‌های قدرتمندتر و چند پردازنده‌ای است.

این اقدام تلاشی برای انجام محاسبات و ایجاد شبکه‌های ارتباطی کوانتومی امن است.

متا و سایر غول های فناوری بدون اپل بدنه متاورس را تشکیل می دهند

به گزارش رویترز، این شرکت‌ها که همه برای ساخت متاورس در حال رقابت‌اند به دنبال آن هستند تا دنیای دیجیتالی نوپای شرکت‌ها را با یکدیگر سازگار می‌سازد.

آن ها همچنین در بیانیه ای اعلام کردند که شرکت کنندگان در انجمن استانداردهای متاورس شامل بسیاری از بزرگترین شرکت های فعال در این فضا، از سازندگان تراشه گرفته تا شرکت های ساخت بازی و همچنین نهادهای تعیین کننده استاندارد مانند کنسرسیوم جهانی وب (W3C) می شوند.

این در حالی است که اپل هنوز به طور علنی برنامه های خود را برای مشارکت در این برنامه اعلام نکرده است.

بانک HDFC به دنبال ایجاد هسته‌های جدید پرداخت است

به گزارش ایندین اکسپرس، بانک HDFC قصد دارد تا ماژول پرداخت را از پلتفرم اصلی بانکداری خارج کرده و حدود 6 هزار شعبه جدید را طی سه تا پنج سال آینده راه اندازی کند.

HDFC به عنوان بخشی از دستور کار تحول فناوری خود، مشغول سرمایه گذاری در یک پلت فرم جدید به منظور ثبت تجربه مشتریان است.

این به مشتریان امکان می‌دهد تا از طریق کانال مورد علاقه خود برای خدماتی، مانند شبکه‌های اجتماعی، ایمیل، پیامک، صوت و غیره با بانک ارتباط برقرار کنند.

تعداد کاربران فعال در بانکداری باز انگلستان به شش میلیون نفر رسید

به گزارش uktech، این بدان معناست که از ژانویه، زمانی که نهاد پیاده‌سازی بانکداری باز (OBIE) آخرین آمار را منتشر کرد، یک میلیون کاربر بانکداری باز دیگر هم به تعداد کاربران پیشین اضافه شدند.

در مجموع هشت ماه طول کشید تا تعداد کاربران بانکداری باز از چهار میلیون به شش میلیون نفر برسد.

اگرچه برخی بر این باورند که بانکداری باز شروعی پر از دست انداز داشت، اما برخی دیگر آن را به عنوان کاتالیزوری برای موجی از استارت آپ های فین تک می بینند که کسب و کارهای نوآورانه ای را در پشت API های مالی باز ایجاد کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  78  =  79