توقف رشد صنعت بیمه با راه اندازی سامانه سوت زنی

مشکلات در صنعت بیمه وجود دارد و عمده کارشناسان هم از وجود این مشکلات آگاه هستند، بنابراین با راه‌اندازی سامانه سوت زنی و مچ گیری، صنعت بیمه رشدی نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، عضو هیات‌مدیره شرکت بیمه کارآفرین، ضمن بیان مطلب فوق، درخصوص راه‌‌‌اندازی سامانه سوت‌‌‌زنی در صنعت بیمه، گفت: این امرآن‌طوری که باید به نتیجه نخواهد رسید، زیرا درحال حاضر هم تمامی مدیران ارشد بیمه مرکزی، سندیکای بیمه گران ایران و مدیران عامل شرکت‌ها ازمشکلات باخبرهستند.
علیرضا حجتی، با اشاره به سامانه رسیدگی به شکایات بیمه مرکزی، افزود: این سامانه درحال حاضر وجود دارد و افراد شکایات خود را در آنجا مطرح کرده وپیگیری می‌شود اما آن بازخورد لازم از این سامانه گرفته نشده است. حجتی، با بیان اینکه صنعت بیمه باید فرصت‌‌‌ها را ببیند افزود: درحال حاضر برای معرفی صنعت بیمه فرصت‌‌‌های داخلی و بین‌المللی زیادی از جمله توسعه روابط بیمه‌ای با کشور روسیه وجود دارد. وی اذعان کرد: صنعت بیمه باید حرکت روبه جلوی خود را سرعت بخشد، یعنی شرکت‌ها به سمت پرداخت به موقع خسارت بیمه گذاران سوق داده شوند، دراین‌صورت آن شرکتی که خسارت را به موقع پرداخت نمی‌‌‌کند خود به خود از گردونه رقابت حذف خواهد شد. عضو هیات‌مدیره شرکت بیمه کارآفرین، گفت: اگر شرکت‌های بیمه‌‌‌ای روی شفافیت، فروش آنلاین و پرداخت خسارت درکمترین زمان ممکن، کار کنند مشکلات خود به خود کمرنگ می‌شوند.

منبع: دنیای اقتصاد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  67  =  73