پرداخت ۱۲۸ هزار فقره تسهیلات در قالب کالا کارت بانک مهر ایران

مدیرعامل بانک قرض‌‌الحسنه مهر ایران گفت: پرداخت ۱۲۸هزار فقره به ارزش ۲۹هزار میلیارد ریال کالاکارت از مهمترین اقدام بانک قرض‌‌الحسنه مهر ایران بوده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،بانک قرض‌‌الحسنه مهر ایران ضمن همراهی کامل با سیاست‌های دولت، از آغاز فعالیت این دولت تاکنون حدود ۲ میلیون و ۵۰۰هزار فقره وام به متقاضیان پرداخت کرده است. مدیرعامل بانک قرض‌‌الحسنه مهر ایران اظهار کرد: این بانک به عنوان بزرگ‌ترین متولی قرض‌‌الحسنه در کشور همواره سعی کرده به اقشار مختلفی که متقاضیان اصلی دریافت وام قرض‌‌الحسنه هستند، توجه کند و پرداخت وام به این افراد را در اولویت خود قرار دهد.
سید‌سعید شمسی‌‌نژاد افزود: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تاکید ویژه‌‌ای بر حمایت از تولید داخلی داشته‌‌اند و نام‌‌گذاری سال‌های اخیر، دال بر دغدغه ایشان در این حوزه است. به علاوه اینکه رویکرد دولت سیزدهم نیز رونق تولید داخلی بوده و برنامه‌های مختلفی را در این حوزه اجرایی کرده است. وی ادامه داد: بانک قرض‌‌الحسنه مهر ایران نیز در همین راستا اقدامات مختلفی انجام داده است. از جمله اینکه در مدت زمان فعالیت دولت سیزدهم ۶۹۷هزار فقره به ارزش ۲۱هزار میلیارد ریال در چارچوب طرح کالای ایرانی وام پرداخته است. پرداخت ۱۲۸هزار فقره به ارزش ۲۹هزار میلیارد ریال کالاکارت در بازه زمانی یاد‌شده نیز دیگر اقدام بانک قرض‌‌الحسنه مهر ایران در این حوزه بوده است. مدیرعامل بانک قرض‌‌الحسنه مهر ایران افزود: اقدام دیگر بانک، آغاز پرداخت وام قرض‌‌الحسنه حقوقی تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان و بازپرداخت ۸۴ ماهه بوده که می‌تواند برای شرکت‌‌ها بسیار جذاب باشد. تصویب پرداخت ۱۰۰ فقره وام ۵۰۰ میلیون تومانی به شرکت‌‌های دانش‌‌بنیان پارک پردیس تهران برای رونق اشتغال دانش‌‌بنیان، نخستین گام بانک در این حوزه است.

منبع: دنیای اقتصاد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  9  =